25.04.2021 г., 8:31 ч.

Цветница 

  Проза
343 0 8

Някога, много някога, един Бог в човешки вид, слязъл в града, яхнал магаре. Отшъл при хората, за да възвести нов живот, нови правила и себе си! Какво направили хората? Отвърнали се! Предали го на съд! На смърт! Пожелали му я и той им я дал! Не се ли повтаря този сюжет през всичките години след тази саможертва? Повтаря се! Тогава, тя напразна ли е?

  Хора, оставям отговора на вас! Всеки за себе си да отговаря! То и без това времето е такова. Всеки за себе си. Но, днес нека празнуваме! Нека почетем всичи с имена на цветя! Нека почетем живота! Честито! Да пребъде!

© Маргарита Ангелова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря сърдечно, Петър! Благодаря!
  • Винаги е необходим един грешник, за да се видим колко сме праведни....Честит празник на цветята и на теб, г-жа Маргарита А.
  • Благодаря ти, Иржи! Ти си добра орисница! А, Ирина е прекрасно, царско име! Бъди, Иржи! Толкова е хубаво, че те познавам!
  • Колко е хубаво да имаш знатен Имен Ден! Как съм си мечтала за такъв, дори наречен на проста тревичка, но да го знаят всички, без подсещане! Да си жива и здрава, Марги, и ти и името ти и щастлива от всичко, което правиш! Затова мисли само позитивно!
  • Мерси! За жалост е така! И няма оживял герой, който да не е низвергнат! Поне у нас! Жалко! Прекрасен ден!
  • Да ти е живо и здраво името, никой пророк не е бил признат приживе
  • Честита на всички! И сбъдване на надеждите!
  • Винаги има надежда, че грехът може да се изкупи с покаяние и обърнато лице към доброто! Честита Цветница!
Предложения
: ??:??