1.08.2010 г., 13:09 ч.

Да бъда или да не бъда… лесбийка? 

  Проза » Други
2210 0 4
2 мин за четене

Изплашена съм. На последното женско с приятелките ми се отвори темата за лесбийките. И моите любими момичета като започнаха да обясняват колко им писнало от мъжете, колко било хубаво да си имаш приятелка – интимна и как една жена знаела най-добре как да ти достави удоволствие. Направо щях инсулт да получа. Ама какво стана с тях? До вчера не можех да преброя мъжете, с които са били, а днес - хоп, падали ли си по жени. Започнаха и едни изповеди, коя с коя се целувала, колко било приятно, как жените те разбирали, колко нежни били и как отношенията между жените са чисти, без лъжи и изневери. И за момент се замислих – какво ще си говорим вече на нашите женски събирания? За техните нови връзки с жени? Как ще се възхищавам на новото попадение на приятелката ми – някоя блондинка със силиконов бюст? Ужас. Седя, слушам ги и си мисля. Наистина ли мъжете станаха скучни, наистина ли толкова ни отвратиха от себе си, че започнахме да се вглеждаме в нашия пол? Страх ме е. Ами какво ще стане, ако се отвратим и от жените? Ако спре да ни е интересно и с двата пола? Тогава какво ще правим? Ще се радваме само на себе си. Защо трябва да има разлика в отношенията между мъж и жена и жена и жена? Според мен сме еднакви. Не мисля, че ако имаш връзка с жена, ще е по-лесно. Пак ще има поводи за скандали - скрити погледи към друга, съмнения, ревност, изневяра. Да, изневяра, макар че звучи смешно. Разбирам жените, които имат връзки с жени, но в повечето случаи при тях е било така от самото начало. Винаги са си падали по жени и никога не са изпитвали необходимост да правят секс с някой мъж. Няма лошо. Това е техният избор и аз го уважавам. Имам приятелки лесбийки, с които се разбирам чудесно и ми е приятна тяхната компания. Но моите момичета, дето до вчера се тръшкаха и ревяха заради някакъв случайно преминал през живота им мъж, изведнъж да станат лесбийки? Не мога да го проумея. Не си представям някоя от тях да седне и да ми се лигави, защото приятелката и я е зарязала. Това не бих го изтърпяла. Странно как се променят хората, нравите и времената, в които живеем. Може би вече е модерно да си имаш сърдечна приятелка. Не го разбирам. Толкова години мъжете са ми носили радост, удоволствия, мъка и сълзи и сега изведнъж да страдам по някоя крехка девойка.
Не зная. Може би съм старомодна и не разбирам този вид отношения. Единственото, на което се надявам, е манията за жени да отмине и пак на следващото женско събиране да обсъждаме поредния гадняр, който е прецакал някоя от нас.

© Катя Дионисиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Аз не обсъждам дали ми харесва или не. Нещо да съм казала по отношение на това? Не. Просто ми е чудна защо е в този раздел, аз бих го сложила в друг. Както и да е. И да не е нужно да даваш обяснения, но все пак всички винаги дават
  • До gall (Гал )не е епроза написаното от мен, но просто няма как да го нарека.А и не смятам за нужно да обяснявам какво е всъщност. просто размишлявам на глас.Ако не ти харесва не го чети. няма да ти се разсърдя.
  • Това проза ли е???????????????????????????????????????????????????????????
  • Това май не е въпрос на избор.....;
    Да си лезбийка. Иначе е въпрос на избор дали да обсъщдаш поредния гадняр И дали да има пореден гадняр
Предложения
: ??:??