25.07.2007 г., 0:00 ч.

Да обичаш не е лесно! 

  Проза
1211 0 1
1 мин за четене

Да обичаш не е лесно! Много е трудно и много боли. Каква е тази съдба, толкова ли съм лоша, че така болезнено страдам. Всичко почна от един план, уж само за ден, а до къде ме доведе. От начало всичко беше добре, защото аз не изпитвах нищо по-силно от харесване, една малко по-силна симпатия. В последствие обаче започнах да се влюбвам и да обичам този човек толкова силно. Всичко беше прекрасно. Той идваше при мен всеки ден и бях толкова щастлива, че и седмото небе беше малко, за да опиша колко високо политах, щом той ме докоснеше или целунеше. Така щастливо минаваха дните и месеците, докато нещо не ме удари и ме свали отново на замята. Започнахме да се караме, но се сдобрявахме, защото и двамата се обичаме много. Аз не мога без него и знам, че и той не може без мен, защото винаги ме търси първи. Любовта ни премина през толкова изпитания и аз бих дала всичко, за да я запазя. Просто искам той да не ми се сърди толкова много. Много ли искам, Господи, кажи ми, много ли искам. Аз имам нужда от този човек. Без него не мога да живея. Помогни ми! Спаси душата ми от тази болка и дай сили на на малкото ми сърчице да се пребори с мъката. Спаси любовта ни и нека преминем през всички изпитания на съдбата. Моля те, моля те и на колене бих паднала пред теб, не ми го отнемай, той е единственното, което имам в този труден и жесток живот. Прости ми ако съм направила нещо лошо и остави единствената ми истинска любов до мен.

© Ели Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Наистина до болка позната история, но аз съумях да го преодолея...Виж коментара ми на есето ми "Слаба съм", мисля че няма какво повече да ти кажа...Бъди силна!!!
Предложения
: ??:??