23.03.2020 г., 1:05 ч.  

Да разсъждаваме заедно на глас 

  Проза » Други
456 3 9

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

Я да видим сега, защо в някои държави N се полагат толкова много грижи за хората над 65. То просто да им завидиш. Първото което ми хрумва е, че

 

6 + 5 = 11.

 

Опс! Това число не ви ли напомня за 11 септември 2001 г. и случката с близнаците в Манхатън? Нищо чудно и тук да има пръст дългата ръка на тероризма.

 

Я да си напна още малко мозъка, та да видим какво друго ще роди. Опс! Сетих се. Ами това не беше ли границата, след която спряха да ваксинират против едра шарка? Май че да! Ами сега - до какво ли заключение ни води това? Опс! Сетих се! Може би следващият удар ще е с някакъв модифициран вирус от рода на двата вируса причиняващи едрата шарка. И каква ще стане тя тогава? Ще оцелеят само ваксинираните, т.е. тези над 65 години. Значи трябва грижливо да ги пазим за антитела. Ето колко ценни били те значи. По-точно колко високо им се вдигнаха акциите, защото по-рано не ги бръснеха и за слива.

 

Тъй, тъй! Стоя си аз и си разсъждавам. Абе не ви ли изглежда много дирижирана и организирана цялата тази работа с КОВИД 19. Сякаш някакъв голям мозък е пипал тук. Брилянтен шахматист и диригент от класата на Херберт фон Караян. Всичко е добре премислено. Вирусът напредва като немски танк Кралски тигър срещу беззащитна пехота и вече завладява света. При това чрез блицкриг - в стил Адолф Хитлер. Едва ли това ще да е дело на някакво нещастно лаборантче, случайно изпуснало вируса на свобода от бутилката - секретна лаборатория. Чувствам презумпцията за умишленост на деянието. В такива случаи винаги се питам кой може да има интерес от това да срути икономиките на абсолютно всички страни? САЩ, Русия, Китай, Индия, Япония? Дотук най-подозрителна ми изглежда последната, но дори прословутата склонност към харакири на японците не може в случая да обясни по каква причина те ще желаят да унищожат собствената си нация. За другите изредени държави важи абсолютно същото.

 

Ами дайте тогава да се понапънем още малко. Просто сме вече много близко до главното досещане. Опс! Да не би това да са извънземните? Поздравявам ви - най-накрая стоплихте.

Първо действие - Кемтрейлс.

Второ действие - КОВИД 19.

Трето действие?

 

Хайде, понапънете мозъци още малко и стискайте в мулабандха, че "над мен сакати алпинисти напрягат задници - миризмата е ужасна!"

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря на всички за ценните коментари под този мой скромен текст и за оказаната подкрепа. Трогнат съм. Да си дадем всички глътка въздух преди началото на Трето действие. И нека Бог да ни пази!
  • Интересно.
    Но мен тия на 65 не ме интересуват. Аз минах тоя Рубикон. И драпам по отсрещния бряг...
  • Много сходно с моето мнение. Не знам дали са американци, китайци, или други, но го изтърваха преди да са готови напълно с антидота.
  • Интересно е написано! Дръзко и провокиращо. Пак ми идва да кажа, че имаме твърде много неизвестни в уравнението, за да можем го решим. И пак може да ми се присмеят, но какво от това? Също клоня по-скоро към мнението на Пламен. Но няма страшно. Каквото и да стане, после ще обжалваме
  • Благодаря на всички коментирали и оценили моя скромен материал и на г-жа Елка Тодорова, че го постави в Любими. Отново повтарям - никой от земляните няма интерес всичко това да се случва. Следващият ужасяващ видеоматериал ще ви демонстрира реалната ситуация с този вирус:

    https://blitz.bg/svyat/smrazyavashchoto-krvta-video-18-na-skynews-s-umirashchi-ot-koronavirus-v-italiya_news734578.html

    Логиката води към простия извод, че всичко това не е дело на земляни. А на кого - това е друг въпрос. Прочете романа "Война на световете" на Хърбърт Уелс. Сега е моментът, ако не сте го прочели. И се пазете - много се пазете!
    А Бог е над всичко, за да ни пази съвкупно. Не Той, а ние - представителите на хомо сапиенс, сме виновни за случващото се. Или, както казва Платон: "Виновен е, който избира! Бог е невинен!" Успешна и творческа седмица на Откровенци!
  • Голямото прочистване е факт! Борбата започна и кой ще излезе победител - дано сме живи да видим! Да си пожелаем здраве и сили да преодолеем и тази атака!
  • И аз така мисля. Изпуснат неволно. Преди да са готови да го ползват.
  • И, защо мислиш, че няма ваксинирани? Извинявай за параноята ми. Но... водещи светила в изследване на вируси и бактерии казват, че в този щам има 4 белтъка. В природата има по 2, най-много 3, заради преборването на предходните щамове на птичия и свинския грип.
  • За съжаление тук не вървят конспиративните теории. Никой няма интерес от това. Прекаленно големи са загубите за всички.

    Всъщност има печеливш. И това е майката Природа. Ние сме като раково образувание за нея. Като скакалци. Когато бях дете земята беше населена с 4 милиарда човека. Сега гоним 9 милиарда. С тая скорост след две поколения ще бъдем 30 - 40 милиарда. Рано или късно планетата ще се отръска от нас. Ще ни намали популацията. Земетресения, наводнения, урагани, вулкани, пандемии, парников ефект - ще намери начин да възстанови равновесието.

    И къде ще е Бог в тая ситуация? Ще седи горе, ще гледа и ще чопли семки.
Предложения
: ??:??