12.08.2008 г., 11:18 ч.

Да сразиш гаджето за 10 дни 

  Проза » Хумористична
1352 1 9
3 мин за четене
 

Само за мъже...
Вероятно неведнъж ви е случвало да се влюбите до лудост я някоя жена и да не успеете да се доберете до нея. Случаите, в които сте били разочаровани или дори наранени от издигната стена на неразбиране и невъзприемане на вашите любовни сигнали от обекта на вашето възхищение, са ви озадачавали? Логиката е липсвала, а вие сте се чувствали обезсърчен и нещастен? Наистина, едва ли някога ще успеете да разберете женската душа. Причината е, че самите жени са твърде объркани и изтъкани от противоречия същества. И вместо да се хвърляте в униние, можете да се опитате да смените тактиката, изключвайки абсолютно логическото си праволинейно мислене.
-       Запомнете, че жените обичат с ушите. Безспорно твърдение. Премерените комплименти, отбелязването на нова дреха или прическа ще ви спечелят чували с червени точки. Ако действително държите на обекта на обожанието си, поровете в нета или прочетете книжки. Вземете за пример Дон Жуан и Сирано дьо Бержерак... тяхното сладкодумие е отваряло вратите на почти всяка женска спалня.
-       Влезте в героичен образ. Образът на съвременния Зоро, защитник на девойките, ще ви постави в звездна светлина. Каквото и да ви коства през първите 10 дни от укротяването на опърничавата, откликвайте на стоновете й за помощ. Дори счупеният маникюр за вас да е безумие, за нея е трагедия от национално значение.
-       Пречупете Аза си и се лишете от мъжката си компания за няколко дни. Да, трудно ще ви е да понесете да ви размъкват като мечка на верига по театри, концерти, изложби, докато приятелите ви пият и се веселят с шампионската лига, но... любовта изисква жертви и сега е моментът да дадете своята.
-       Нейните приятелки, да, да... пълна скръб и подигравка с вас, но... Можете брилянтно да се възползвате от ситуацията. Открийте онази, която и е най-близка и започнете да споделяте! Разкажете как страда сърцето ви, как заспивате със слънчевия образ на приятелката й, как се събуждате с единствената цел да я видите. Всичко ще бъде предадено до два часа, абсолютно достоверно, доукрасено. Вашата любима ще се гордее с вас и ще се чувства изключителна.
-       Нейното куче. Дори да не понасяте косматото изчадие, е от важно по-важно да имитирате възторга си. Предложете да разходите нейното другарче, милвайте го, ако можете да го понесете, дори го целунете по влажната муцунка. Това ще накара любимата ви да цвили от възторг и да мисли, че сте единственият, роденият за нея. След това ще имате толкова възможности да сритате пухчо, да го оставите гладен или да го обвините че е счупил любимата й ваза...
-       Цветята и... знам, че ви идва в повече. Но повечето жени имат навика да превръщат жилищата си в джунгли. Това не е прищявка, а инстинкт. Те се чувстват добре, когато обгрижват. В н и м а в а й т е! Ако тя замине за командировка и ви повери зелената си градинка не забравяйте да поливате! Най-добре платете на сестра си да свърши работата, за да ви е мирна главата.
-       Колата и... поемете шефството над нея. Дори да ви се вижда непосилна задача. Грижете се за спирачките, маслото, чистачките, гумите... всичко онова, което тя смята, че е вечно. Ще възприеме тази грижа, като грижа за нейния живот и безопасност и това ще ви извиси в позицията на ангел-хранител.
-       Диетата... никога не си позволявайте да ядете пред нея, когато е на диета. Оставете я тактично тя да избира къде да ходите. И дори стомахът ви да вие като каба-гайда, кимайте разбиращо с глава и обсъждайте мазнините и въглехидратите.
Ако след всичко казано дотук, имате сили и смелост да се хвърлите в завоюване на любимата, направете го веднага! Колкото по-бързо крепостта падне, толкова по-скоро ще излезете от ада на женските разбирания. Едно е сигурно, ако наистина сте способни да се подложите на тази инквизиция, значи обичате и това действително е вашето момиче

© Деси Мандраджиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Деси, чудесен навигатор си и за тинейджърите!
    /сина ми ДАЖЕ е готов да те прочете-хех*/
    Гушки!
  • деси направо ме уби. много е яко...и колкото и да не искаме да си го признаем . ние жените, абсолютно си е така - да се потруди малко, де :D. но също съм съгласна и с ради - ако ги избираш прекалено много оставаш или сама или с няколко уръфляк .
  • Като упътване за начинаещи е добро. Има резон; скоро четох нещо подобно в едно женско списание. Но аз като стар неудачник мисля, че гледната точка на мъжете е по-различна. Само безумно влюбените, които са и малко шантави са достатъчно настойчиви. Останалите плюят, псуват и бягат, защото им е известно, че жени има предостатъчно и не всички са много претенциозни. Така, че тези, които капризничат и се назлъндисват, могат да изпуснат някое свястно момче и да налетят на някой мушморок, който ще им разкаже играта и то обикноветно така се случва. Като гледам сайта: само сълзи и сополи - точно поради тези причини.
  • Че защо се смеете бе?Вярно си е всичко, много вярно казано даже!
    Аз се отказвам веднагически от момчето, ако не обича котки Хях.Честно!Де да се намерят повече мъже, дето биха изтърпяли всичко...Дори да се преструват в началото, пак е хипер сладко, че го правят за внимание
  • Десииии, туй то-зарих се от смяхАма си е така
  • Голяма шматка си, Деска!
    Хихихихи

    п.п. "Само за мъже" не хваща дикиш Или хваща?! М?
  • Умрях от смях!Ако след всичко това има сили за нещо друго, този мъж е герой!

    П.П.Съжалявам, че не спазих указанието "Само за мъже".Пусто женско любопитство!
  • Хех!*
    Много забавно четиво, адаш
    Особено за колата съм много съгласна!
  • Изпитана тактика. Сега ще съм ти благодарен да напишеш и един наръчник за женени.

    Поздравления, Деси!!!
Предложения
: ??:??