14.12.2009 г., 14:36 ч.

Да ти имам щастието... 

  Проза » Други
847 1 6
1 мин за четене

Обичаш ме…. А докога ще ме обичаш? Ще ме обичаш ли като разбереш, че съм груба и арогантна? А ще ме обичаш ли, когато не те обичам? Ако решиш да ме обичаш, знай първо, че не съм сантиментална и грижовна. Ненавиждам болезнено дългите разговори по телефона, мразя гукането и сладникавите прякори. Не обичам да ме целуват мудно, не обичам де ме целуват вяло, нито настоятелно, нито бързо. Мразя да ме стискат, притискат, гушкат, душат. Дразня се от празни приказки и дебелашки шеги, мразя лигавите момчета, мразя и сериозните момчета. Мразя хленчещи момчета, влюбени момчета, чувствителни момчета. Не понасям ниски, високи, тънки, дебели, с оскубани вежди или с косми в носа. Мразя тъпи, умни, начетени, образовани, необразовани, интелектуалци и бохеми. Мразя гневни, нервни, спокойни, меланхолични… Мразя теб... мразя и себе си затова, че те мразя. Отегчена съм от монотонността на гласа ти и от думите ти. Не ме обичай! Не усещаш ли, с каква неприязън те целувам и стоя до теб. Мразя и факта, че не мога да те изхвърля от живота си, че не мога да те задраскам като сбъркана дума. Та нали аз съм твоят пристан, смисълът и щастието в живота ти…. Да ти имам щастието…

© Доротея Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • На мен не...
  • Хммм...Ти разби мераците на сумата и момчета... мразиш такива, мразиш онакива. Ех, тея жени. :P (Но ми хареса!)
  • Добре заварила! Много си мила! За пръв път ми е. Не мисля, че мога да пиша... Но реших да опитам.
  • Браво! Истинско!
    Написано с много чувство!
    Харесах!
    Добре дошла!
  • Радвам се, че ти харесва... Малко е...мразещо.
  • Много ми хареса!
Предложения
: ??:??