20.06.2022 г., 10:59 ч.

Дарвинизмът в скок назад 

  Проза » Разкази, Фантастика и фентъзи, Хумористична
354 2 7
1 мин за четене

В разцвета на цивилизацията човечеството от племето на Охо-Бохо имаше 100 стоманено заковани принципи и върхови знания…

Настъпваше времето на следващото поколение. Което с нетърпение очакваше да поеме кормилото. А това застрашаваше властта на вождовете.

Които решиха – с най-добри чувства и с най-полезни намерения да не се предават всички знания и умения на новото поколение. Стигат им и 90, пък ако им потрябват другите… Ами да си открият…

Настъпи времето на още по-другото поколение. И то вече се облизваше, избирайки си места в управлението.

А това застрашаваше новите някога, сега вече стари вождове.

И затова решиха – с цел развитие на мисленето на младите и заради грижите по скромността им, да се закрият някои открития на племенната цивилизация. И на по-новите да се предадат 80 принципа и базисни постижения…

Е, Земята – казват някои некритично мислещи – се върти. Историята също. Поради което още по-младата смяна започна да пуска лиги даже преди да зърне освобождаващите се кресла и тронове.

Затова предвидливите някогашни нови вождове погледнаха в бъдещето и – без много приказки и аргументация - прибраха в секретните пещери още 10 цивилизационни стълба на науката и просветата…

И така – поколение след поколение.

А накрая хептен новите поколения се събраха върху основния  клон на големия баобаб и започнаха важни обсъждания: дали да използват пръчката за сваляне на плодове от дърветата или да се въздържат от предизвикателствата на неизвестността и рисковете на някакво си развитие…

 

Каня ви на коментари, неудобни тук - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Надя!
  • Фантастика, казваш? Нищо да не крият, само да спрат интернета. Завинаги. И ще видим...
  • Благодаря, Пепи, Миночка, Миг, Валентине!
  • Батко Гошо явно на "Съвета на старейшените " ще получиш порицание , че издаваш тайни от кухнята на мъдрите управленци! За нас българите важи мъдростта : "Работи да нямаш. страдай да се учиш, умри да си починеш!" Те така !
  • 👍
  • Много истинско и вярно, хареса ми
    То сега са се качили много маймуни на един клон, само трябва някон да го отреже!
  • Винаги ще се намери някой по-умен Охо-бохо, който да отреже клона, на който сме седнали. За това маймуната казала "Аз не иска клон, аз иска бюро!"

    (от един стар виц: африканец завършва висшето си в Бг по соцпрограмата за 3-тия свят. Професорът:
    - Сега да видим, колега, по кой клон да Ви пренасочим...
    - Аз не иска клон, аз иска бюро!)
Предложения
: ??:??