В разцвета на цивилизацията човечеството от племето на Охо-Бохо имаше 100 стоманено заковани принципи и върхови знания…
Настъпваше времето на следващото поколение. Което с нетърпение очакваше да поеме кормилото. А това застрашаваше властта на вождовете.
Които решиха – с най-добри чувства и с най-полезни намерения да не се предават всички знания и умения на новото поколение. Стигат им и 90, пък ако им потрябват другите… Ами да си открият…
Настъпи времето на още по-другото поколение. И то вече се облизваше, избирайки си места в управлението.
А това застрашаваше новите някога, сега вече стари вождове.
И затова решиха – с цел развитие на мисленето на младите и заради грижите по скромността им, да се закрият някои открития на племенната цивилизация. И на по-новите да се предадат 80 принципа и базисни постижения…
Е, Земята – казват някои некритично мислещи – се върти. Историята също. Поради което още по-младата смяна започна да пуска лиги даже преди да зърне освобождаващите се кресла и тронове.
Затова предвидливите някогашни нови вождове погледнаха в бъдещето и – без много приказки и аргументация - прибраха в секретните пещери още 10 цивилизационни стълба на науката и просветата…
И така – поколение след поколение.
А накрая хептен новите поколения се събраха върху основния клон на големия баобаб и започнаха важни обсъждания: дали да използват пръчката за сваляне на плодове от дърветата или да се въздържат от предизвикателствата на неизвестността и рисковете на някакво си развитие…
Каня ви на коментари, неудобни тук - https://genekinfoblog.wordpress.com/
© Георги Коновски All rights reserved.