12.09.2019 г., 23:02 ч.

Депресия 

  Проза » Писма
684 1 3
2 мин за четене

За всички там, които са на това място, не знам какво да кажа всъщност.

 

Сякаш си заредил последния си коршум и стреляш в мрака. Когато останеш без коршуми, изваждаш ножа и атакуваш с него. Ако загубиш ножа си започваш да се бориш с голи ръце и продължаваш да се бориш. Бориш се  до последно. Никога не се отказвай. Никога, никога не се предавай от тази битка.

 

И ако чувстваш, че си на място, което е дъното и не мислиш, че ще намериш някакъв изход… Добре, защото това означава, че има предизвикателство пред теб. Това означава, че изхода е само нагоре. Също така това означава, че нещата ще бъдат трудни. Нещата ще бъдат по-трудни от всичко, което можеш да си представиш.

 

Бурята в която се намираш от твоята гледна точка, изглежда, че обгръща целия ти свят. Но аз ти казвам, че не е така. Бурята в която се намираш ти пречи да видиш извън нея. Изглежда, че тази буря е всичко. Но бурята не е всичко и няма да трае вечно. Можеш да се измъкнеш от бурята и ще се измъкнеш от бурята, а когато излезеш отново ще видиш слънцето.

 

Но точно сега си изпитан. Тестван си от болка и страдание. Това е тестът. Не се проваляй на теста. Не се предавай. Недей да се отказваш. Бори се. Бори се през бурята. Бори се през болката. И излез от другата страна по-силен, по-здрав и по-добър.

Боец

Оцеляващ

Победител

Победоносен

И се освободи от проклетата буря. Освободи се от мрака. 

Освободи се.

© Деко Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • точно това имах предвид, че клишето "достигнал дъното..." е само клише, за съжаление... Наистина животът може и да те пречупи...
  • palenka (Пепи)
    Благодаря за коментара. Това е доста деликатна тема. Понякога нямаш избор. Живота пречупва всички ни в един момент.
  • Да, чували сме го това - ако си стигнал дъното, не ти остава друго освен да се оттласнеш и отново нагоре! Но покрай тия клишета забравяш едно нещо: за теб ако е дъно, за друг е избор, и той може точно там да си се чувства на мястото, Дъно, ниво, нагоре, надолу - всичко е в главите ни, а те не мислят еднакво.
    "нежните самоубийци" - стават все повече и повече.

    Хубав ден от мен!
Предложения
: ??:??