3.02.2022 г., 10:26 ч.

Дерайлиране в изкрейзването 

  Проза » Други
278 2 12
1 мин за четене

Някаква сащска даскалица я уволнили по спешност. Не се разбирала с децата, не навлизала в крехкия им свят.

Правила проверка в час и, когато извикала името на някакво, то отговорило с „Мяу“. А тая не му обърнала внимание, само подигравателно рекла: „Бау“…

И онова разплакано отишло при директора…

Детето, разбирате ли – се изживявало като коте. Искало да го признаят за коте. Пък учителката не виждала коте, а само някаква сополива хлапачка, правеща се на интересна…

Проста даскалица – не е наясно, че днес на запад си такъв, какъвто смяташ, че си. Коте, куче, автомобил, мъж, жена, тройка в едно лице, извънземен…

И никой няма право да ти отнема вярванията!

Макар че някак си не е логично в училище за деца да има котки. Мястото на котките е навън. Но не и на общественото място. Отделно, че не е прегледано за бълхи и паразити…

Естествено, днес западнякът може да е каквото си ще. Дори нормален човек. Само се чудя – а този нормален влиза ли в огромния списък на разрешените сбърканявщини?

И отделно. На хората налагат повсеместно изкрейзване. Дерайлиране от релсите на нормалността. Та даже нещо да стане – ами… Обичайно – ненормалник е изчезнал от света.

Нормалните си имат свое място в него. В банките, във властта, в армията…

И децата им не учат в подобни училища. Ходят в специални, частни, където не се допускат ни котки и кучета, нито вярващи в кретенизми и натрапвани психясвания…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Уважавам правото на мнение. И с доста неща съм съгласен-
  • Благодаря, Красе, Пепи!
  • Нормално е децата да се вживяват в герои и животни, нали за това са приказките, митовете и легендите и религията. За развиване на въображението и опознаване на света. Не е нормално възрастните да го правят. Къде отиват авторитетът и имиджа на възпитаващия?
    Инфантилна държава. Дори не ми се коментира случаят.
  • "И никой няма право да ти отнема вярванията!" - значи дали си котка може и сам да си повярваш, но относно по-важните въпроси оставяш друг да определи твоите лични вярвания...така го казах, разбра ме
  • Благодаря, Петре!
    Гери,
    то си е природа - норма и отклонение.
    Вуте вика: "Това жената не е у ред. Аз я таковам, тя ма цалива. Мене некой да ме такова - шъ му разбия мутрата..."
  • Този списък тук го наричаме: “Защитени характеристики”, съгласно закона за равенството от 2010. С прости думи, ако ти си гей или лесбийка, и днес си облякъл розова дрешка, а аз реша да се избазикам като ти кажа: “О, пич, ти от снощния гей-парад на Трафалгар ли идваш?”, аз нарушавам закона. И ако решиш да се оплачеш от мен, аз съм загазил. В съвременния, свободен и защитен свят, човек трябва много да мисли, преди да каже нещо. Или въобще да не говори. Но пък тогава ще го набият, защото е без шапка, както във вица за зайчето и вълка...
  • Благодаря, Надя, Петре!
  • Не знам сегашните,... ама едно време показалката на даскала по география имаше двойно възпитателна роля,... показваше ни чудесата по света, но понякога барабанеше по главите ни,.. и още знам къде има и няма пингвини...
  • Като си спомня ние каква фантазия имахме, какви ли не сме били. Театър правихме на бабите в "гробницата", от която извадиха тракийското съкровище. Кило бой изядох после за мамината рокля и обувки, но това е друга тема. Сега и нормални деца няма... Учител да не си.
  • Благодаря, Вики, Лина, Гери!
    Забраняват се чичо, леля, баба, дядо... Всичко, свързано с рода. Няма род! Има мравуняк от същества, работещи за господарите...
  • За всичко са виновни онези, които не се срещат с коя идентичност общуват. Поздрави!
  • Голата истина, в хумористична форма.
Предложения
: ??:??