31.03.2009 г., 16:12 ч.

Дерби 

  Проза
584 0 0
1 мин за четене

   Драги телезрители. Нашите камери се намират на градския стадион, откъдето ще ви предадем така очакваното дерби между футболните отбори "Стрела" и "Искра".

Предаването ще води обичаната от вас - Веселка Будилкова.

   Над главите на играчи и зрители падат едри, дъждовни капки и удрят къде ли не. Внимание... и една от тях хвърчи към якичкия полицай. Той замахва с палка и тя се стоварва върху главата на близкия зрител. Плешивкото подскача и в този момент получава шут по задните части от фен на "Стрела." Охо... Неуспешен удар и кракът му се заклещва в седалката.

    И... съдията свири начало на мача. Внимание... топката лети във въздуха и пада върху крака на Леваков. Шут... Вече е в крака на Бубеков. Той я овладява и Зоето от "Искра" го фаулира с крак.

   Съдията показва жълт картон. Момент, момент, драги зрители! От трибуните някой вика:

- Я го, оня! Не го е срам! О, у, о, у...

- Кой бе? Оня, на стадиона ли, а? - намесва се и дългучът.

- Ей, бягай от там, бе! Тук да не ти е лудницата?

- Не видиш ли, че е психар? - обажда се шкембелията от публиката.

- Я, хайде, чупка! - заканва се фен на "Искра."

     Драги зрители. Виждате ли го? Гол-голеничък. Обикаля стадиона. Внимание...

 хуква към страничния съдия. Момент, момент! Дърпа дрехите му. Е, хей! Май, иска да го съблече! Ето го и съдията. Крещи. Започва да бяга към съблекалнята. Мачът спира. Да отдъхнем за миг! И наново. Хвърчат димки. Олеле... Една пада върху главата на главния съдия и той замахва с юмрук.

- О, у, о, у - чуват се гласове  от трибуните.

   И в този момент феновете на двата отбора нахлуват в стадиона. Момент, момент, един от тях пада върху съдията. Някой свири, подмятат се палки. Леле... каква олелия! Браво на полицията! Феновете летят обратно към трибуните.

   Мачът продължава. Остават още пет минути извън регламентираното време.

Край. Резултатът е реми - един на един.

 

 

© Мария Герасова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??