Уважаеми грамотни и неграмотни интернет потребители,
На Вашето PC току-що беше изтеглен първият брой от поредица насоки, наръчници и правила, обобщаващи различни поведенчески аспекти и други характеристики на неприятните и откровено дразнещи моята скромна особа прослойки от обкръжаващата обективна и не дотам обективна на моменти действителност.
В това първо издание ще затормозя Вашето внимание с една специфична група от одушевени (в повечето случаи само формално одушевени) субекти, които трудно могат да бъдат класифицирани в стройна таксономична система, а именно: манипулаторите.
Според Уикиречник[1] манипулаторът представлява „устройство, което извършва някаква механична дейност”. Чак на второ по приоритетност място речникът класира тълкуванието „човек, който умишлено, по нечестен и хитър начин ти въздейства да направиш нещо, за да постигне той целта си”. По мое лично мнение (разбира се, мнението ми изобщо не Ви интересува, макар че продължавате на четете написаното) второто значение в никакъв случай не изключва първото, дори внася един (умишлено търсен) дехуманизиращ нюанс. И ако продължим с плаха крачка (задължително озъртайки се, да не ни види някой познат) и нагазим в дебрите на езотеричното свръхпознание, то неминуемо ще стигнем до извода, че манипулаторите, водени от електро-магнитно-душевно-космически (wireless, разбира се) подбуди, осъществяват несъзнателна механична дейност, като по този начин въздействат за постигането на висша цел с неизвестен и нелегитимен характер (като последното евентуално би послужило в съдебната зала). А според една ексклузивна теория етимологията на глагола „манипулирам” е в пряка корелация с диалектното възклицание „мани го тоа епулатор” на една жена, извършила нецелесъобразен разход за безболезнената епилация, „дето я рекламират по телевизора”.
С оглед гореизложеното и без претенцията за изчерпателност, поради нeобятността на тематиката и динамиката на развитие в сектора на манипулациите, си позволявам да подразня вниманието Ви със следните старателно формулирани:
ДЕСЕТ ЗЛАТНИ ПРАВИЛА ЗА МАНИПУЛИРАНЕ
Настоящият текст стана възможен и написан благодарение инспириращото и почти анихилиращо поведение на редица физически субекти. (За което мога да им бъда единствено и само признателна и ги призовавам да запазят своята анонимност и да не си приписват допълнителни заслуги, далеч надхвърлящи реалния им принос.)
Очаквайте следващия брой, озаглавен „Наръчник на начинаещия некадърник”.
БЛАГОДАРЯ ЗА ВНИМАНИЕТО!
[1]http://bg.wiktionary.org/wiki/%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%BF%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80
© Мария Василева Всички права запазени