5.12.2017 г., 12:38 ч.

Диалогични монолози 

  Проза » Хумористична
463 2 5
1 мин за четене

- И е казано – плодете се и се размножавайте... Хм! Има ли разлика? Има! Макар да не е казано в какво се състои...

- Трябва да се замислим над живота си. Защото не е грях вършеното от нас. Това, което правим си е направо...Абе, мани, мани...

- Като си помисля как след тридесет години всички баби ще са татуирани...

- Какво ли трябва да направят внучките на днешните момичета, та бабите им да мърморят: „По наше време за подобни неща не сме и помисляли...”

- И ми идват едни бизнес идеи... Дали да взема да издам календар с дванадесетте най-добри апостоли за тази година...

- Ами ако вземем всяка година да обявяваме строеж на нова атомна централа? И ЕС ще дава пари за закриването ѝ? Добър и печеливш бизнес ще е...

- Голям апартамент имал...Той ще ми се хвали... Разбирам голям апартамент – ама такъв, че в ъгъла да имаш аквариум...С хипопотами...

- Да ви кажа един виц... Срещнали се Борисов и Нинова... По-малко политика ли искаш? Че каква политика при тия?

© Георги Коновски Всички права запазени

Седмица на монолозите...

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Е, при подобна стая ще има място за всички...
    Благодаря!
  • Ето такъв аквариум искам, но не знам как ще реагират домашните ми любимци-съпруг, два котарака и шарпланинец....Това е единствения проблем...
  • Благодаря, Силвия! Благодаря, Хари! Надявам се тая седмица да ви хареса с подобни монолози...
  • "Като си помисля как след тридесет години всички баби ще са татуирани...
    - Какво ли трябва да направят внучките на днешните момичета, та бабите им да мърморят: „По наше време за подобни неща не сме и помисляли...”
    - И ми идват едни бизнес идеи... Дали да взема да издам календар с дванадесетте най-добри апостоли за тази година..."
    😂 Смях от сърце!
  • Супер,Георги!Аквариума ме разби!
Предложения
: ??:??