7.02.2013 г., 19:31 ч.

Диета за отслабване с минимална работна заплата в България 

  Проза » Хумористична
1005 0 15
2 мин за четене

Вземате остатъка от заплатата - в размер на около 60 лв. (другото банката вече го е прибрала по някой кредит). Купувате си кисело мляко и хляб и отивате в зеленчуковия магазин. Оставяте торбичката в шкафчето за багаж и влизате. Вземате връзка магданоз и 5-6 моркова. Излизате. За беля някой е взел торбичката, така че сте минус още около 2 лв. Влизате в "Магазина за 1 лев", за да си купите 2 ел. крушки, понеже в хипермаркетите вече има само икономични, които са скъпички. Оставяте торбата със зеленчука.
На излизане забелязвате, че тя липсва, значи минус още около 5 лв. От яд си купувате "патронче" водка за 2,70 лв. Понеже тротоарът е непочистен от дебелия лед, се подхлъзвате и краката ви се вирват високо. При падането „патрончето” и крушките стават на сол. Минус още 4,70 лв. Иска Ви се да пропушите на мига – веднага в ръцете Ви се появява кутия цигари. Груба сметка - около 5 лв. Внезапно се доближава ромче-клошар и Ви иска цигара. Подавате му да си вземе, обаче цигането рязко дръпва с кутията в неизвестна посока. По-горе указах с колко сте минус за тях.
По пътя нахален ром с мечка Ви иска социална помощ за себе си и за нея. Следват още – такъв с маймунка, майка-ромка с бебе, увито във вестници и уж сакат просяк с акордеон. За съжаление, краката му се виждат сгънати под кутията, пригодена за стол. Минус още към 3 лв.
Вкъщи жена Ви се сърди, че не сте купили яйца и брашно, че щяла да меси някакъв сладкиш.
Пътят до магазина е познат. Ледът по тротоара също. При падането яйцата и брашното се смесват още в торбата. Минус още към 7,50 лв. Прибавете за минусиране същата покупка, иначе животът Ви ще виси на косъм, или в най-добрия случай – смърт, причинена по непредпазливост, вследствие на удар с точилка в центъра на главата.
Детето искало дъвки, бисквити и нещо газирано - минус приблизително още 7 лв. Като удариш чертата, си с 15,70 лв. Понеже щастието не идвало самичко, минава съседката да събира таксата за стълбището – 16 лв. Вземаш от жена си 30 стотинки назаем...


Кирето, 07.02.2013г. , Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • В списъка често има разногласия, но в бюджета за дома - никога!
  • Винаги съм знаела, че пазаруването не е мъжка работа, ако няма списък на последователността на покупките и начертан маршрут по който да мине, е загубена кауза.

    Посмях се искрено!
  • Кети,
    черният хумор е измислен от бели хора за черни дни. Но не бива да губим кураж и да вярваме,че тези, които ни правят дните такива, не ги чака нищо добро. Поздрави!

    Миглена,
    посипвам си главата с пепел / от рози/ и се примирявам с факта,че съседките ще ме разпънат на стълбищната клетка. А тези стотинки са дар от Божествената касичка за спасението на семейния бюджет
    Поздравче и на Теб!
  • ...И тези 30 стотинки пак ти излизат през носа, (не си мисли, че ще минеш метър)а женати разправя на всички комшийки как за нищо не ставаш и какъв мъж си ти щом не можеш да изкараш колкото харчиш...А всички знаят, че от нерви се слабее бързо, така че ги включваме в менюто.

    Искрено се забавлявах. Поздрав!
  • Много ми хареса - уж черен хумор, пък наистина се смях!
  • Вики,
    математик съм също така, въпреки,че не обичам математиката
  • Че си остроумен, знам. Знам също и това, че си забавен. Ама не мога да се начудя, как не те домързя да направиш изчисленията

  • Танче,
    абсолютни мазохисти сме!

    Жанет,
    не са виновни родителите им, а алчността депутатска...
    За Теб и за Таня - истинска, а не кисела усмивка!

    Лина,
    не пия газирано, а всичко, което не съдържа хлор
    Поздравче!
  • Кире, от газираното се дебелее-махни го от диетата Ще спестим някой лев. )))) Поздравче!
  • Уф, поздравих нечия майка
    ( това е кисела усмивка )
  • Ами, трагично е и по-трагично ще става положението, но важното е, че не ни пука! Явно сме мазохисти, щом се смеем през сълзи и си търпим, и търпим...
  • Максимилиън,
    нещага всъщност са по-трагични, но ако изгубим и чувството си за хумор, свършени сме като нация. Все пак, Истината трябва да се казва - дори на порции смях, пък бил той и през сълзи. Поздрави!
  • Да се смее ли човек, да плаче ли :D;(
  • Така е, Илко! Парите на обикновения Човек в България, са като сняг -топят се още при допира с ръката.
  • И с пенсия е същото, Кире!
Предложения
: ??:??