9.01.2011 г., 12:56 ч.

Дневник. Образованието. 

  Проза » Хумористична
838 0 3
2 мин за четене

Скъпо дневниче,

 

Готвя се за изпити - чета Тери Пратчет и слушам музика. Ако в университета приемаха с изпит по хеви метъл, от изпита щях да изляза с титла професор. При толкова четене двете ми мозъчни клетки получиха втора специализация, след като възстановиха способността си да се делят. 

 

Образованието е скъпо, а семейният бизнес не върви. Втора година татко се опитва да продаде гасената вар като химически пилинг, а арматурата - като банели. Положението се влоши още повече, когато брат ми изпи антифриза от петте ТИР-а на татко и сега се опитва да работи като морски фар в Аляска, въртейки се на пети. Горкото момче! А обещаваше да стане световен шампион по бой с унгарски пай. Когато майка разбра за станалото с брат ми, изпуши на пури цялата градина латинки. 

 

За разлика от тях, аз се радвам на добро психично здраве и социален живот. Всяка вечер Ози Озбърн долита до прозореца ми, маскиран с наметалото на Дракула и ученически плитчици, но съм убедена, че след като започна, по съвета на Пал Ердьош и Алфред Рени, да зареждам кафе машината с теореми, Ози ще махне плитчиците. 

 

Щом олелията с изпитите приключи, ще прочета поемата "Гарванът" на По. Но на кой от двамата По -  реката в Италия или онзи американец, Камерън По? Когато открия, ще ти изпратя sms.

© Цветелина Бояджиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??