8.12.2011 г., 14:54 ч.

До нея 

  Проза » Еротична
2977 0 1
4 мин за четене

Нека споделя защо и как искам да бъда със жена.
И защо имам притеснения
Аз не съм била с жена досега. В смисъл не съм стигала никога докрай.
Някога, много отдавна, като ученичка, имах такива помисли. Странното е, че това беше насочено към сестра ми. Даже не знам чия е била инициативата тогава. Къпехме се заедно с часове, прегръщахме се, галехме се. Понякога заспивахме заедно само по бикини. Тогава ми беше хубаво, аз бях девствена още, а тя имаше гадже. Но и на нея и на мен като че ли ни беше по-хубаво заедно. Аз изпитвах някакво удовлетворение в един момент, което не мога да определя като оргазъм, но ми олекваше. В тези смътни години никак не бях наясно със себе си.
В студентските години започнах да се виждам с момчета и рано се омъжих. Дълги години правех любов само със съпруга ми и си мислех, че е достатъчно. Към края на трийсетте започна някаква промяна в мен. Либидото ми рязко се повиши. Започнах да мисля за секс непрекъснато, да мастурбирам и пр. Опитвах да провокирам мъжа ми, с бельо, пози, филми, алкохол. Исках в колата, по хотели, в гората. Направо се превърнах в разгонена кучка. На него му хареса и се включи и мисля, че тогава изживяхме истински ренесанс 20 години по-късно. Само че бързо му омръзна или се умори и… Аз си намерих друг. Интернет, елмаз, тайни квартири. Даже се влюбих, той също. Ама аз имам ревнив съпруг, а той - много ревнива жена. И двамата нямахме опит в изневерите и не стигнахме до леглото. Той се уплаши от задълбочаване на връзката и... се разделихме. Аз не спрях, друг, втори, трети. За съжаление, има доста неграмотни мъже, неопитни, ограничени. Пълни с комплекси. Оказа се, че е трудно да се намери свестен любовник. Както и да е, аз намерих и досега се виждам с него.

Трябваше да стана на 40, за да открия жената (по-скоро кучката) в мен. Разбрах, че ми харесва животинското чукане, говоренето и какво ли не. Да си фантазираш и да реализираш. Веднъж поисках от него да направим тройка с още един мъж. Реших, че искам да опитам с двама едновременно. А той се съгласи. Първия път потърсихме непознат, не се получи нещо добре. Опитахме втори път, вече с мой познат. Тук нещата потръгнаха. Ама сега няма да навлизам в подробности, ако искаш друг път.

Миналата година имах проблеми с кръста и започнах терапия и масажи. Там нещо отново се отключи в мен. Трябваше да направя 12 масажа. Масажистката беше много опитна, възрастна дама, около 60. В началото разголвах кръста и част от дупето, но тя поиска да легна само по сутиен по корем и ме зави с кърпа. Имах притеснения защо е нужно това. Имаше вълшебни пръсти. В някакъв момент така се възбудих, че щях да заскимтя, а тя изобщо не вдигна кърпата от дупето ми. Отчаяно ми се искаше да продължи. Едвам се облякох и си тръгнах. Ходех на масажите като дрогирана за нова доза. Измислих си схващания в краката, за да масажира и бедрата ми. Това ме подлудяваше, срамувах се, това ме побъркваше, прибирах се и с часове мастурбирах. Масажите свършиха, не исках. Премина някак.


Тази пролет бяхме за три дни на остров Кефалония на море с гаджето, тайно, с много уговорки, лъжи, измами, успяхме да го организираме. Там ходехме на нудистки плаж, самотен и необитаем. Към нас се присъедини една българка, защото била сама и притеснена да се съблича. Определено не ми харесваше, защото мислех, че е хвърлила око на човека с мен. В Гърция е трудно да се намери такъв плаж, те не го харесват, така че донякъде се примирих, защото разбирах колко ù е трудно сама. За да не се случи нещо, взех всяка сутрин да водя моя човек уж да плуваме на дълбоко, но всъщност за да се любим във водата. Той много харесва това. Стратегията ми беше, че с празни топки интересът му към другия пол рязко спада. Което си е така.

Но какво се оказа, жената, под предлог, че се страхува, защото не може да плува, искаше да влиза с мен. Във водата уж от страх се притискаше към мен неистово. Оказа се, че не ми е неприятно. Стискаше бедрото ми със своите, явно отърквайки се в мен, галеше ме нежно, слагаше ръцете ми на кръста си, търсейки пълен контакт. Не беше поведение на удавник, а целенасочени докования. Харесваше ми все повече и повече, без да си давам сметка какво правя. Започнахме да влизаме заедно. На плажа непременно искаше да ме намаже обилно, аз нея също. Беше по-възрастна от мен, по-слаба и кокалеста, но със стегнати гърди и дупе. Единствено слънчевият лосион беше преградата пред това да се превърне в секс. Изчаквах мъжът да влезе във водата и започвахме се мажем като обезумели. За съжаление, това свърши бързо и сега, когато правя любов с него, мисля само за топлите пръсти, масажите, гърдите и...

© Стоянка Шекерова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??