15.12.2023 г., 10:06 ч.

Добавки 

  Проза » Други
127 2 5
2 мин за четене

На мястото на унищожавания /надали има балами, вярващи на лъжата за преместването/ паметник на съветската армия ще се вдигне друг.

На любовта и парите, на съвременната демокрация…

Паметник с Лена, Киро и парапета…

хххх

Друг вариант. Борисов и Пеевски в позата на работника и колхозничката. В краката им си играят Кирчо и Асена…

хххх

А може и актуален – биещи се мишоци в буркан.

До тях – туба бензин…

хххх

За два дни разбрахме – няма законово основание за премахването на паметника. Има само една заповед – полицията да охранява закононарушителите.

Пълна съвременна демокрация – властта бандитска, недоволните гонени със сила…

хххх

Анонсира се следващата осираща „идея“. Взривяването на Альошата…

Дали пловдивчани за пореден път ще покажат, че не са софиянци…

хххх

Чух интересна мисъл – защо се започва от ръката с автомата.

Палачите отрязват ръцете на Стамболийски, Че Гевара, Виктор Хара… И, ако помните – Балканджи Йово…

хххх

Вътрешната цел – отклоняване на вниманието и демонстрация на убогите /сред тях и псевдоинтелектуалци с руски имена/ на разбирането им за промяна – разрушаване…

Външната – задълбаване на пропастта между българи и руснаци…

Хм…

И паметник на Седма кавалерия до тоя на Рейгън да вдигнат, надали…

Впрочем – с горчива реалност – дали Русия ни обръща внимание…

А иначе е ясно – влязохме в списъка на рушащите антифашистката памет – Полша, Естония, Литва, Латвия, Украйна… За тях е ясно – народите, давали палачи в хитлеровата армия.

Но ние…

Освен „дреболии“ – ЗЗД, ЗЗН, рязани глави, палени къщи, дарения за над 7 милиарда златни марки за хитлеровата армия…

Историята се повтаря, май…

хххх

Интересни коментари под първите бележки. С изключение на банални грамофонни скърцания от иначе интелигентен колега.

Кой да му каже, че има доста цветове извън черното, че четенето само на една книга те прави еднокнижник, че мислещият човек не повтаря, а развива наученото…

И най-вече – когато темата е една, а твоите догми по друг въпрос, кръпката е нелепа и грозна…

Препоръчвам на търсещите своята истина за СССР да прочетат каквото намерят от Конкуест и Резун/Суворов до Юрий Жуков и Спицин.

И после да помислят. Сами. Без банално грамофоичене…

хххх

Историята учи, че никой не се учи от историята. Но тя жестоко наказва за ненаучените уроци…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??