20.04.2011 г., 23:27 ч.

Добре дошъл на Слънчев бряг 

  Проза » Еротична
1675 0 1

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

11 мин за четене

                    Добре дошъл  на Слънчев бряг

 

Самолетът кацна късно вечерта. До Слънчев бряг взеха такси. Не познаваха комплекса, нито пък имаха резервация. Щяха да разчитат на случайността. Български също не знаеха. С английския се оправяха много добре, но късно вечерта нямаше много хора, които биха могли да им помогнат. Таксиджията ги въртя из комплекса доста дълго, но в хубавите хотели не намериха стая, даже само за една вечер. В един малък двузвезден хотел в северната част на курорта една по-възрастна администраторка се смили над младежите и им даде една двойна стая. Разплатиха се богато с таксито и се качиха в стаята. Беше малка и мизерно обзаведена, но все пак имаше две легла и баня с душ. На първо време беше достатъчно, за да се изкъпят и починат. Бяха гладни, но в този час ресторантът беше   приключил със сервирането. Една лелка  им направи два огромни сандвича със салам и сирене. Качиха се в стаята, изядоха сандвичите, полети с по една кока-кола, която носеха със себе си от Кувейт, изкъпаха се и легнаха да спят, трупясали от умора.

          Събудиха ги слънчевите лъчи, които лазеха по  сънените им лица, както и шума на вълните, които ритмично се разливаха  на брега. Слънцето вече се беше издигнало доста високо и проникваше през завесите с неопределен цвят. На дневна светлина стаичката изглеждаше още по-мизерна. Освен двете легла, имаше нещо като излющено от дългогодишна употреба бюро, два стола с похабена тапицерия и ниска масичка за куфарите. На двете нощни шкафчета се мъдреха нощни лампи със сивкави абажури и две водни чаши, обърнати с дъната нагоре. За сметка на стаята,  панорамата, която се откриваше от прозореца, беше приказна. Изумрудено безбрежно  море, синьо небе и чайки, които го кръстосваха надлъж и нашир, издавайки радостни звуци, подобно на детски вик. В далечината се мержелееха силуетите на рибарски лодки, завръщащи се с богат улов. Беше сезонът на  сафрида и  годината беше берекетлия. На този плаж нямаше много хора, пък и сезонът не беше в разгара си. Беше средата на юни.  Едрогърдестите немкини вече развяваха пищните си цици на „евиния” плаж,  оформен от четири кола и няколко полупрозрачни найлонови  покривки. Около тях се въртяха местни „гласури” на лов за любовни приключения, които не рядко завършваха с брак.  Заради мургавата си кожа, лъскавите  черни коси и огнените си погледи, циганите бяха най-търсени за мимолетни сексуални връзки. Те се възползваха не само от женствеността на курортистките, но  често пъти и от слабо гарнираните им портмонета.

          Когато  двамата младежи станаха, вече преваляше пладне. Освежиха се под душа, обуха банските си и направо се гмурнаха в морето. А то беше гальовно като женска милувка, като разтопено водно стъкло обгръщаше младите им тела, избистряше мозъците им след  изморителното пътуване и дългото лутане от хотел на хотел. На светло нещата изглеждаха съвсем други, по-оптимистични. След къпането похапнаха в  крайбрежното капанче, пиха по бира и тръгнаха  към центъра на комплекса. В  резервациония център на „Балкантурист” успяха да си осигурят две двойни стаи в хотел „Глобус” и щастливи се запътиха към малкото хотелче, което ги беше приютило предната нощ. Прибраха си багажа, благодариха на администраторката, подариха ù разни дреболии и чаровни усмивки и се преместиха в новия  хотел. Стаите им гледаха на морето от високо. Банята беше прилична, както и обзавеждането на стаята. Явно това беше друга, по-висока категория, а в цената нямаше голяма разлика, макар че за двамата кувейтски младежи парите нямаха никакво значение. Там бяха под средна категория по доходи, но с кувейтските динари в България бяха милионери. Знаеха го от техни приятели, които вече бяха летували  тук. Това им даваше самочувствие.

          След вечеря се разходиха из комплекса, разузнаха местата за забавления, пиха кафе в една сладкарница, опитаха се да заговорят синеоката сервитьорка на английски, но отговорът беше приветлива усмивка, придружена с повдигане на рамене.  Към десет часа отидоха на дискотека, срещу  няколко долара  получиха централна маса, поръчаха бутилка „Джони Уокър”, кока-кола, печени бадеми, извадиха от джобовете си шамфъстък и  започнаха да се заглеждат в момичетата. Дисководещият не прекъсваше да подканва присъстващите да се включат в танците, но засега на дансинга имаше малък брой двойки. Към полунощ нещата се промениха. Дойдоха много нови посетители, танците се разгорещиха и около двамата кувейтци имаше цял рояк момичета. Поканиха ги да пийнат заедно, на поканата се отзоваха 3-4, пиха по питие и се изнизаха.

          На следващата вечер нещата се повториха, през третата също. Те бяха дошли да се забавляват и да изживеят любовни приключения, а обектите им се изплъзваха.  Проклинаха този, който ги беше посъветвал да почиват в България, и решиха, че си губят времето тук. Бяха ходили в Полша, имаха познати и опит. Решиха да си купят билети за самолета и заминат. В бюрото на авиокомпанията им казаха 1200 долара на човек, а от Кувейт до Бургас бяха платили само по 600. Отказаха се. Отчаяни, решиха вечерта да отидат  в друга дискотека, бяха им казали, че там посетителите са предимно курортисти чужденци. Дискотеката се казваше „Астория”,  диджей беше някой си Ташо, справяше се доста добре, явно имаше опит в занаята. Сред общата група танцуващи Джек хареса едно русо момиче, което танцуваше лудо и имаше вид на подпийнала. Покани я на тяхната маса, но тя каза, че са трима и не може да остави приятелите си. Ок, поканиха и тримата. Оказаха се поляци, по-точно една полякиня и един поляк, а Ванда беше рускиня, живееща в Лодз. Пиха, приказваха на съмнителен английски, направиха главите. Джек предложи на Ванда да се разходят край морето. Излязоха, беше започнало да вали. Разхождаха се по брега, намериха малко сушина под навеса на едно крайбрежно капанче и се целуваха под дъжда. Бяха се намокрили до костите си. Тънката рокличка на Ванда така беше прилепнала до тялото ù, че все едно беше гола. Под роклята си имаше само едни мънички слипчета, нищо друго.

          Джек  целуваше мокрите ù гърди, шията и ушите ù, тя му отвръщаше на милувките, галеше възбудената му мъжественост, притискаше се до него. А езикът ù изследваше и най-потайните ъгълчета на устата му. Възбудата им достигна върха. Джек предложи да отидат в стаята му, Ванда отказа категорично. Тогава той предложи да отидат в нейния хотел, но пак получи отказ. Бяха мокри и възбудени, тя му позволяваше всичко тук, под дъжда. Той я галеше с пръсти по най-интимните части на мокрото ù тяло, дъждът се беше смесил с жизнените ù сокове, по всичко личеше, че тя го желае, но упорстваше неизвестно защо да отидат в хотела. Джек се ядоса, пусна я от прегръдките си и заяви, че отива да спи. Обърна се и тръгна бавно по алеята. Ванда до гони, застана пред него, прегърна го, целуна го страстно, хвана го за ръката и го поведе към стаята си.

          Хотелът беше тризвезден, стаята беше двойна и на другото легло спеше приятелката ù. Ванда направи знак да не говори, влезе в банята да си  се облее с топла вода и се върна при него сияеща и мокра. Посочи му банята, можеше и той да се възползва. Джек не чака втора покана, отиде треперещ от възбуда, набързо се изплакна под душа и  легна при момичето. Сините ù очи го бяха пленили още когато я зърна. Той обожаваше сините очи и русата коса. Две неща, които в родната му страна бяха изключителна рядкост.

          Явно изтрезняла от дъжда и душа, Ванда се отдаваше с цялата страст на руския си темперамент. Той не ù остана длъжник. Покри всеки милиметър от тялото ù с хиляди целувки, разходи езика си из  най-потайните кътчета на разкошното ù тяло, изпи водата, останала по нежната ù кожа, дълго гали с жадните си устни  пъпката на страстта, вкара езика си в нея и докато не чу  финалното стенание на момичето, не се отдели от красивата ù интимност.  Тя въздъхна уморена и удовлетворена, намерила спокойствие след една бурна страстна прегръдка. Изведнъж беше станала неимоверно нежна и любяща, нямаше и помен от Ванда под навеса на капанчето. В очите ù се четеше  благодарност и  безгранична готовност да му се отдаде.  Телата им горяха, сърцата им биеха в същия ритъм, той беше възбуден до полуда, но не бързаше да свършва, владееше се. Тогава тя се хлъзна надолу по силното му тяло, обгърна го с двете си ръце и го поднесе към устните си. Палавото ù езиче зашари по оголената главичка, обходи я с бавни кръгови движения, засмука го дълбоко в устата и движейки главата си нагоре-надолу, съвсем подлуди Джек. Тя се чудеше как издържа на тази възбуда този млад мъж, без да достигне  освобождаването.  Цялото му тяло трепереше, ръцете му шареха по тялото ù  като побъркани, той я грабна,  качи  я  върху себе си и я накара да го обязди като амазонка. И само след секунди двамата  се вцепениха и замръзнаха, гърлата им издадоха  сподавен вик, който се сля в едно. Тя  се отпусна до него, прегърна го и когато посегна да го погали,  с учудване забеляза, че той беше все още силно възбуден и твърд. Никога не беше ù се случвало такова нещо до тогава.  Обикновено партньорите ù се нуждаеха  поне от час почивка, за да повторят евентуално любовната игра.

Джек се повдига на лакти, целуна  плътните ù устни, разходи езика си по бялата ù шия, проникна в розовото  охлювче на  лявото ù ухо, внимателно я обърна  и бавно я облада. За Ванда и  това беше ново усещане, въпреки изненадата и първоначалната болка, скоро започна да тръпне от това нестандартно общуване. Джек беше много внимателен и нежен, освен тялото и мъжествеността му, в играта участваха двете му ръце, които в такта на движението галеха гърдите ù, масажираха набъбналите и втвърдени зърна, а устните му всмукваха нежната,  загоряла  от слънцето кожа  на шията ù. Този път той изригна като вулкан, стискайки зъби, за да не издаде  вика, който напираше в мощните му гърди. Ванда се обърна и зацелува устните му, дълбоките му зелени очи, широкото му лице,  окосмените му гърди. Едва сега тя забеляза, че той носеше голям кръст на дебела златна верижка.  Значи беше християнин. Страната, от която идваше, и обрязаният му пенис я бяха заблудили.

          До сутринта още няколко пъти достигнаха  до върховете на екстаза, няколко пъти виждаха пред себе си пътя към седмото небе и когато първите слънчеви лъчи започнаха да галят голите им тела, те  се отпуснаха  в прегръдките на блажен сън.

          Ванда беше отговорник на групата и в девет трябваше да ги води на покупки в Бургас, тъй като това беше последният им ден от почивката. Тихичко се измъкна, взе освежителен душ, облече белите си панталонки, надена тениска и излезе, без да ги събуди. Явно и приятелката ù  не беше  могла да спи тази нощ. И сега спеше непробудно.

          Потънал в дълбок сън, Джек почувства нечия ръка да го гали по интимните части. Усетил женската ръка, макар и спящ, той се възбуди, а  ръката  продължаваше да го стиска и движи нагоре надолу. В един момент полуотвори едно око, за да види какво се случва, но мигновено го затвори и продължи да се прави на заспал. Беше Кажимира, приятелката на Ванда. Вероятно техните среднощни любовни игри я бяха възбудили и събудили в нея силно сексуално желание. При вида на  голия възбуден мъж не беше устояла на изкушението и беше пожелала да го погали. Джек беше силно възбуден и много твърд, въпреки многократните изригвания през нощта. Кажимира събу слиповете си и легна до Джек, като се обърна с гръб към него. Това беше изгодно и за двамата, да не се гледат в очите, а само да се чувстват. Освен това тя обожаваше да я обладават отзад, но не в дупето. Хвана го и го вкара в нежните недра, Джек не мърдаше, правейки се на заспал. Виждайки неговата пасивност, Кажимира започна да го люби, движейки добре закръгления си задник. Той беше доста по голям от този на Ванда и не можеше да се сбърка. Инстиктивно Джек беше сложил ръцете си на хълбоците ù  и  помагаше за ритмичните кръгови движения на дупето. Беше близо до  края, Кажимира усети,  обърна се с лице и го пое в устата си, обичаше  да изпива мъжете до последната капка. Това ù беше хоби, никога не даваше да свършват в нея, но с удоволствие пиеше този еликсир на живота. И достигаше своята кулминация  заедно с партньора си. Джек, удоволетворен и очарован от неочакваното удоволствие, продължаваше да се прави на заспал. Кажимира продължи да го целува, да го поема между  устните си, да го гали с палавото си езиче, докато възбудата събуди Джек. Вече не искаше да се прави на заспал, а да поеме нещата в собствените си ръце. Да бъде активният. Отвори широко очи, усмихна се и придърпа я нагоре, хвана бедрата ù и ги качи на нивото на устните си. Този път неговият език проникна в интимните ù части, устните му обхванаха клитора, а ръцете му галеха огромния бюст на полякинята. Тя притискаше бърните си към устата му, ръцете ù галеха черната му коса, очите  се впиваха в зелените дълбочини на Джековия поглед. По разширените му зеници разбра за настъпващия край, обърна се с гръб към него, без да се отделя от устните му. Наведе се, хвана го и започна да го смуче с жадната си уста. Само няколко бързи движения и Джек изхвърли лавата на този  вулкан. Кажимира беше на седмото небе. Джек беше любовникът, от който имаше толкова нужда, любеше без излишни приказки, без  ненужни думи за любов и верност. Концентриран над удоволствието, не се интересуваше и не говореше за чувства. Кажимира продължи да го гали,  целуваше го по устата, за да се слеят неговите и нейните сокове в едно. Беше удовлетворена и щастлива. Безсънната нощ не беше отишла напразно. Докато слушаше  през нощта техните сексуални стонове, тя  беше успяла да удовлетвори и своите страсти няколко пъти, но това не ù беше достатъчно. Сега беше доволна. Това,  за което мечтаеше цяла нощ, се беше сбъднало. Щеше да пропусне покупките, но какво от това. Тялото ù беше намерило спокойствието си. А утре пътуваха за Полша и Джек оставаше само приятен спомен от Слънчев бряг.

 

 

© Крикор Асланян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??