12.12.2023 г., 19:13 ч.

 Долу маските - 3 

  Проза » Повести и романи
156 1 0

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

Произведение от няколко части « към първа част
17 мин за четене

***

  Някъде към полунощ, след като доста питиета бяха изпити от жените, се появи надежда за качилите се на борда мъже всички задръжки да паднат в предстоящото опън чалга парти.

Вези Бронксли учеше в Източноевропейския Американски университет с един колега студент от Чехия с богат баща, който притежаваше порносайтове. На визитките, които раздаваше чехът, пишеше: Павел - министър на удоволствията. Той, когато още следваше,  наемаше малки ресторанти и там заформяше твърди секс партита с невероятни момичета; естествено срещу солидна сума. Всички поканени от него състуденти с желание плащаха исканите петстотин евро за вход, защото знаеха, че ги очакват танци с голи палави момичета и бира до зори.

  Този министър на удоволствията беше поканен от Тики на яхтата без знанието на Вези Бронксли. Не че той не му се зарадва, след като го видя да танцува на палубата обкръжен от две момичета.

– Какво правиш тук, човеко? – изненадано го попита той. – Груповият секс на яхтата е забранен.

– Винаги имаш чувство за хумор, човече – с твърд акцент отвърна чехът и насочи поглед към двете момичета до него. – Тройката не е групов секс.

– Ще дойдеш ли на партито без маски? – намигна му с дясното око Вези.

– Да! Музикалните ритми възбуждат жените. – Павел се обърна към танцуващите и викна силно: – Внимание! Всички на долната палуба. Започва „но маск парти“.

– Йеа... – извикаха силно някои то младежите, който бяха наблизо и вдигнаха във въздуха двете си ръце.

 

  Каролина Уилямс излезе на горната палуба, погледна към светлините идващи от френското крайбрежие и се насочи към перилата на палубата. Облегна се на тях, вдигна глава нагоре и се загледа в безбройните блещукащи звезди на небето.

Вези я последва и под въздействие на изпитите коктейли се приближи до облегналата се на перилата млада жена.

– Какво гледаш... нещо впечатлява ли те? – попита той.

– Да! Какъв е този прекрасен звезден килим – отвърна тя и нежно въздъхна.

– Искаш ли скъпа, преди партито, да ти покажа моя звезден килим в каютата ми... и звездната ми колекция от автографи на поп и чалга певици?

– Ти, какво си въобразяваш? Колко коктейла изпи?

– Няколко – отвърна той и протегна ръка към главата й. Погали къдриците на косата й. – Харесвам те много.

– Не се надявай да дойда при теб! – отряза го тя.

– Добре де. Не се дърпай. Предлагам да продължим танците в моята каюта на звездния ми килим... на пода – настоя той.

Младата жена го огледа хубаво и си помисли: „И аз те харесвам, ама си пиян и не те познавам добре”. Отказа му с категоричното:

– Мечтай си!

Бронксли махна с ръка и тръгна към средната палуба, за да се включи в започващото опън чалга парти.

„Нека на Тики му пусне тогава. На него не може да му откаже – си каза наум.”

 

  Мини дискотеката на средната палуба приюти зажаднели за нежни ласки младежи и жени луди по танците. Гостите на яхтата влезнаха вътре и насядаха по кожените столове и кресла раздалечени един от друг на метър разстояние без маски на лицата /в дискотеката имаше система за пречистване на въздуха от генератор работещ със студена плазма/. Вези също влезе и потърси с поглед Павел, видя го и запита:

 – Какво изтеглихте?

– Не сме теглили още, човече! – отговори му той и погледна към поставената в средата на масата стъклена купа изпълнена със сгънати листчета с написани на тях желания относно облеклото. – Наташа, би ли изтеглила едно?

Чехът предложи на седящата до него рускиня да изтегли желание, което всички трябваше да спазят, за да стартират „но маск“ партито.

Наташа се протегна, бръкна с дясната си ръка вътре в купата, разбърка поставените листчета с желания и изтегли едно сгънато. Подаде го на Павел, той го разгърна и прочете:

– „Бельо. Тридесет минути за приготовление”.

– След малко, човеко, ще има ревю на Виктория сикретс – предположи Стивън и погледна към Тики. – Залагам си Ролекс-а, че мацките ще бъдат с този моден стил.

– И в черно и бяло – допълни го чехът.

– Не знам, човече! – не се върза на баса Тики. – Добре че Наташа не изтегли БДСМ облекло. Аз си падам по лукса.

  Всички станаха от диваните и креслата и се отправиха към каютите си.

  След около тридесет минути в мини дискотеката влезнаха момичета облечени с бельо в различни цветове и стилове; младите мъже ги следваха, но изглеждаха доста скучно – голи, повечето с татуировки и само по прозрачни боксерки.

  Гостите на яхтата насядаха около дансинга на разположените там червени кожени дивани и столове. Преди да седнат, всеки един си взе питие от бара. Жените шампанско, а някой от мъжете смесиха руска водка с лед и лимон.

Вези, Тики и Стивън не обичаха водка. Всеки, от тях, сипа във висока чаша по една унция джин Гордънс, добави четири унции тоник вода и натрошен лед. 

– Да пием! – предложи Тики. Взе в ръка чашата си и я вдигна във въздуха.

– Момичета завинаги, човеци! – извика Стивън и огледа насядалите наоколо прелестни създания.

– Може ли, да започна с анекдот? – предложи Тики. – Мъж казва на жена си: Искаш ли да опитаме нова сексуална поза, гръб в гръб. Ама как така, то нищо няма да стане, отвърнала тя.  Ще стане, ухилил се той, навих и съседите да участват.

Шегата успя да разсмее присъстващите и те дълго се смяха.

– Ееее, тоя е много стар и го знам – каза рускинята Наташа. – Хора, знаете ли вица за двете блондинки от Маями? Не! Добре, слушайте. Две момичетата от даунтаун си говорели. Едната правела коктейл с миксер и неволно си счупила един нокът. Погледнала към приятелката си и изохкала: Ох, счупих си нокътя на средния пръст. Сега, ако момчетата ме обиждат как ще им показвам среден? Пак ще им показваш среден пръст, изсмяла й се другата, но просто ще бъде травмиран член.

– Аааа... велик е тоя виц – почти едновременно извикаха другите седнали момичета.

– Да пием, човеци! – каза Стивън и вдигна с ръка чашата си нависоко. –  Наздраве, Вези! Благодаря ти за поканата, да гостуваме на яхтата.

– За Вези! – вдигнаха наздравица с пълни чаши всички присъстващи.

– Благодаря – отвърна им той.

– Мини, тегли от другата купа – предложи Стивън и погледна към момичето срещу него. – Не сме теглили предмет.

В средата на една правоъгълна маса, вляво от дансинга, имаше поставена втора стъклена купа, изпълнена със сгънати листчета с написани на тях имена на предмети.

  – Добре, ще изтегля едно –  съгласи се седящата жена да изтегли желание, което всички трябваше да спазят за втората част на  партито без маски.

Мини се протегна, бръкна с дясната си ръка вътре в купата, разбърка поставените листчета и изтегли едно сгънато. Подаде го на Стивън, той го разгърна и прочете:

– „1. Бутилка. 2. Къде е най-невероятното място където сте правили секс"? – прочете и направи тъжна гримаса.

– Да не сме в колеж. Кой е писал това? – възмути се седящата срещу него рускиня Оксана.

– Ще бъде интересно – опита се да я развесели домакинът на яхтата Вези. –  Нека започнем с теб.

– Как се играе? – попита рускинята и погледна към слиповете му. Огледа с интерес загадъчните очертания на кротуващия там член. 

– Завърташ една бутилка и на който се падне отговаря – намеси се в разговора Павел и постави едно празно шише от водка върху масата. – Къде си го правила най-готино и на кое място?

– На задната седалка на един тролейбус в град Москва.

– Ама, без лъжи – предупреди я чехът и се усмихна дяволито.

– Не лъжа! Бях с жълта лятна рокля без ръкави, свалих си прашките и седнах отгоре върху краката на приятеля си Митя. Толкова беше възбуждащо, особено когато рязко потегляше тролеят... и в един момент избухнах.

– На Митя, хареса ли му?

– Когато си чешеш ухото, кое изпитва удоволствие, пръстът или ухото? – отговори му с въпрос Оксана.

– Аз го направих в асансьор – заразказва и русокосата Нини, защото седеше до рускинята и си помисли, че трябва да се говори по ред. – С фитнес инструктора си в асансьора. Залепихме една дъвка върху камерата в кабината и спряхме в мазето на сградата. След като вратата се отвори... двамата не й дадохме възможност да се затвори цели двадесет минути. – Тя отпи от чашата си с шампанско и на лицето и се изписа блаженство, сякаш току що бе преживяла чукането отново.

– Уау! Аз не съм те познавала – възкликна нейната приятелка Мини и също отпи от чашата си. – Аз не съм го правила на необичайно място.

– Аз пък, къде ли не съм го правил. Само на Луната не съм – с твърд акцент каза Павел. – Условието на играта трябва да се спазва и ще ви кажа, че съм го правил върху зъболекарски стол и то с медицинската сестра.

– Човече, лъжеш! – не му повярва мургавият Стивън. – Къде е бил зъболекарят?

– Тя. Не беше той. Излезе навън, защото и надрасках жестоко новата лека кола на паркинга. Докато чакаше да дойдат застрахователите аз вече оправях сестрата.

– Пълен задник си – промърмори гневно Тики.

– Майната ти! – изкрещя му той в отговор.

– Майната ти, на теб!

– Момчета! – извика Вези. – Стига сте се заяждали. Ясно ли е?

– Ти си босът, Вези! – съгласи се чехът и надигна чашата си, после отпи от нея голяма глътка и се загледа в кръстосаните крака на Мини.

– Ти, не каза ли вчера, че имаш интимен пиърсинг с диамант долу. – Той посочи с ръка към Венериния й хълм.

– Имам. „Кристина“ се нарича и е разположен в началото на интимния ми триъгълник – усмихна се и погледна към Вези. – Така вадя от равновесие твърде въздържани кавалери.

 – Аз ли съм въздържан? – повиши тон чехът, защото си помисли, че тя говори за него.

– Такъв си. Още си със слипове – насочи поглед към изпъкналостта му Мини. – Ти, имаш ли? Покажи ми го!

– Моят пиърсинг се нарича „Ампаланг“. Барбелът ми е поставен хоризонтално – отвърна той и продължи да гледа краката й.

Тя нарочно ги разтвори широко и се обърна към момчетата:

– Може да ви е странно, но аз не съм го правила още на яхта.

– Веднага, ще ти помогна – сложи ръка на бедрото и Павел. Мини не се възпротиви. Само му се усмихна.

– Който иска да го направи на яхта – шеговито предложи Тики, – моята каюта е B 4. Направо, да се съблича и да влиза...

– Разсмя ме, човек, – прекъсна го Вези. – Да ти пратя ли бодигарда си Боби?

– Моля, моля... имам предвид момичета – вдигна и двете си ръце във въздуха. – Не съм обърнал резбата, все още. Но, знае ли човек?

–  А, пък аз, не съм го правила с гей – призна си Нини.

– А, с лесбийка? – дяволито я попита Мини и дръпна бавно от електронната си цигара обогатена с протеинова  пудра.

– Ох, и това ми се иска, ама нямам такива приятелки – каза и насочи поглед към нейния сутиен, който бе от прозрачна дантела и едва прикриваше добре оформените й  кръгли гърди. – Никога не е късно да се пробваш за първи път.

Нини усети похотливия поглед насочен към закръгленостите й и затова бързо ги закри с лявата си ръка.

В този момент всички от „но маск“ партито избухнаха в смях, защото бяха доловили закачка между тях.

– Човеци, ще теглим или правилото отпада? – запита присъстващите Стивън и посочи с показалеца на ръката си третата купа на масата.

– Човеко, сега ли намери да прекъснеш лесбийската сцена? – отвърна му Павел и загледа двете момичета.

– И аз искам да гледам – допълни Тики.

– Що не ви го начукам! – погледна ги остро Нини и вдигна среден пръст нагоре. После се протегна и бръкна с дясната си ръка вътре в купата. Разбърка поставените листчета с желания и изтегли едно сгънато. Подаде го на Мини, тя го разгърна и прочете:

– "1. Мъжки стриптийз на чалга парчето Моряшка фланелка. 2. Жените могат да докосват голите мъже".

– Йеа! – изкрещяха присъстващите момичета, почти в един глас.

– Тики, истината е, че сега аз ще те гледам гол – доволно се изсмя Нини и този път вдигна средните пръсти нагоре и на двете си ръце. – И да знаеш, наистина съм лошо момиче, което става добро само след оргазъм.  

– Половите органи и истинатa трябва да се крият и използват внимателно – измъкна се от ситуацията Вези. – Оставям ви, да се забавлявате. Аз... малко ще легна... и ще се върна.

Синът на собственика на яхтата не пожела да остане гол, пред всички, затова стана от дивана, олюля се леко и запъти към вратата.

– Казах ли ти, Тики, че този коктейл Синя нощ е заковаващ? – каза Стивън.

– Йеп! Добре миксира бионичният барман на горната палуба – съгласи се той и загледа отдалечаващия се мъж. – Ще те чакаме, Вези!

  Бронксли излезе от мини дискотеката, като леко се олюляваше. Той забеляза бодигарда си Боби да седи на един стол недалеч от вратата. Доближи го и подмина.

  Боби изгледа шефа си, стана от стола и тръгна след него.

  Той вече бе придобил навика да не говори с него, след като го видеше да излиза от различни партита и заведения в леко нетрезво състояние. 

  Вези зави наляво по коридора, изкачи стълбите до втора  палуба и се озова пред джуниорс бедром. Сложи дланта си на скенера който отваря вратата. Системата я сканира и тя се отвори. Влезе и се насочи към широкото си легло. Седна на него и се отпусна по гръб на матрака.

След като видя, че Вези е в безопасност и е легнал на леглото, Боби излезе от каютата. Проследи с очи как дебелата бронирана врата автоматично се затвори след него. Натисна дръжката отвън. Увери се, че е заключена. Отдалечи се от джуниърс бедром и отиде да спи.

  След един час останалите участници в „но маск“ партито се впуснаха в страстната бездна на удоволствието от груповия секс.

***

 

» следваща част...

© Сър Димитри Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??