21.07.2022 г., 6:49 ч.

 Другоселката 3 

  Проза » Разкази, Други
548 1 12
Произведение от няколко части « към първа част
6 мин за четене

            Ееех, наистина тишина и спокойствие на село, а сме се завряли из бетоновите жилища, сред ежедневната шумотевица и нервност на забързаният град...

- Готова съм...Идвай... ме стресна гласът на Другоселката...

Ох какво ли да й занеса, така с празни ръце да ида на гости,... цветенца,.. ами то в коя селска къща няма цветя,... рози...да, рози може, модерни са даже и на село.

Сложих бялата риза с къс ръкав, все едно отивам на годеж, е по-официално е от тениската, де...3/4 кадифени панталони,... мда, иначе къси, пак не е учтиво, а с дънките - топло

Побутнах тайната вратичка откъм бента,.. а отключена

- Искреее,...Искре,.. аз съм...

Тя изкочи от къщата,.... кремава широка риза, кремави дълги панталони,... сандали с високо токче,...

очите очертани с лека очна линия,... пастелено червило.

Наистина, какво прави тази жена тук на село...Какво, може би  отдадена е на каузата за библейско семейство, с вярни един на друг хора...

Подадох й розите ...

- Може би във всяка къща да ги има,... но така изведнъж ме покани...- запетлявих аз

- Е, чудни са,... всяка роза, всяко цвете има своя специфичен аромат и още по-вече ако е подарено с добри намерения и пожелания - усмихна се тя - Благодаря

И ме погали по лицето и целуна бузките ми,.. сякаш размисли и подмина устните ми...

            Припомняхме си някакви случки от студентските години по изпитните сесии,.. после от работата или обикновенни житейски  весели неща...Беше ни забавно и  приятно...

В тишината само лекият ветрец повяваше листата по асмите...

Хорът на жабите от реката прегласяше,... някъде пееха щурчета...

Селската идилия се допълваше от безброй светещи звезди по небето...

Луната огряваше всичко това...

- Искаш ли да... - наруших тишината

- Не... - отрони тя

- Не,... какво...

- Не искам да си тръгваш - прошепна тя - Ела да ти покажа нещо от моята спалня горе...

             Отвори вратата към  голяма тераса

- Виж...- посочи тя с широк кръг на ръцете си - Макар и уморена, вечер обичам да лежа тук и да съзерцавам наоколо,.. да се губя във вселената.

И наистина,... лунната светлина сякаш правеше пътека по водата,... а тя искреше в меката светлина,...жабите продължаваха своя хор от реката,... тук-там прехвъкваше изплашена гугутка и отново тишина...

Едва сега забелязах в ъгъла на терасата голямо легло, маса , два стола,... нощно шкафче,... голяма права нощна лампа...

Бяхме  толкова близо един до друг, че чувствахме топлината и дъха си...

- Харесва ли ти,... все едно тук си като в...

Обхванах я през кръста , а целувката ми заглуши думите...започнахме бясна надпревара по разкопчаване на копчета, ципове...

Скоро лунната светлина огря голите ни тела тръпнещи от възбуда...

Някой бил казал, че еротиката била нагон,... нее, еротиката е и страст и наука...

Галехме в захлас телата си,... зад нас бе леглото в очакване,... премятахме се по него...

За миг тя се укроти,.. вече бях в нея,... нежно и бавно напредвах.... лек стон на задоволство се изтръгна от нея , подкрепен с впиване на пръстите й в гърба ми....

Радостните ни възгласи възвестиха краят....

Звездите съзаклятнически потреперваха, като нашите тела, огряни от призрачната лунна светлина...

Лежахме загледани в едрите звезди по небето,... сякаш уморени от преживяното

'' Краватааа,...краватаа..'' ме сепна гласът на говедаря...

Погледнах,... до мен мястото бе празно,... панталонът и ризката й кротко почиваха на стола,...моите дрехи до тях... От много любов, тя сигурно е закъсняла, а трябваше да издои кравата, да я напои и да чака виковете на говедаря...

Размърдах се виновно в леглото...

Дочух стъпки из стаята, коса вързана на конска опашка надникна на терасата

- Какво, изплаши ли се,... няма я,...изчезна...- смееше се Искра

- И това си помислих, но ми стана жал за кравата ако иде неиздоена на паша... С нашата любовна игра ще пресушим добичето...

- Значи не си я чул като измуча,... скочих веднага, дадох й вода и започнах да доя - засмя се тя и с жестове показваше как се дои - Така де, включих  доилният агрегат...сега имаме отново свободно време до 10 часа,... да се сягаме  за любов

И изкочи от терасата. Дочу се шуртенето на водата от душа в банята...,... появи се наметната  с хавлия за баня, рошеше мократа си коса...

- Ето там е банята, има чисти кърпи,... а аз лягам на топличко и те чакам..

Захвърли хавлията и гола с все още капчици вода тръгна към леглото...

След минути бях готов,.. привързан с кърпа около кръста..

- Я,чакай, чакай,... махни тази кърпа около теб да те видя на светло.,,, смееше се тя

Отметнах кърпата от себе си и застанах  току пред  леглото...

- Ооо - възкликна тя

И отново потънахме в еротично възгласи,...сякаш не можехме или не искахме да разделим телата си.. бяха като споени едно за друго

- Знаеш ли, време е да свършим някоя работа, нас си чака... Имаме свободно  време до след паролата '' Краватаа..''

Ежедневието чукаше на прага,... поливане, бране на зеленчуци и дини,... кокошки, яйца..

Дните минаваха отново неусетно бързо,... просто свикнахме един с друг,... само еротиката ли ни събира...Взех две седмици неплатен отпуск... После й казах, че от петък следобед до понеделник сутрин мога да бъда на село,... исках по-вече време да съм с Другоселката, да тънем в любовна наслада, без скруполи, но с някаква тайна надежда...

               Дойде есента, зимата...

Продължавах да идвам от петък вечер до понеделник сутрин. на село...вече започвах да послъгвам в къщи защо отивах,... исках да съм по-често в топлите обятия на Искра

- Бабо, отивам до съседката, ще позакъснея..- беше дежурното ми измъкване

Заблуден,мислех си, че никой от домашните  не вижда и не знае...

- Седни, седни за малко - ме изненада  баба - Миналата седмица Другоселката ми каза, че е най-добре да се разделите, но не можела на ти го каже,,...Иска ти да си намериш добро момиче за което да се ожениш, и просто да си останат добрите спомени от едно лято между вас... Какво ми каза още,...'' Хората се женят не само заради самият секс, а да оставят след себе си някого,... поколение, така както кравата има теле, овцата агне и т.н.'' Тя иска ти да си щастклив, с истинско семейство, да имаш жена, деца...Каза ми й '' Аз постигнах отчасти това, имам дъщеря след себе си, защо да го лишавам , защо трябва да бъда егоистка....Кажи му и  ти лельо Мико, ще му кажа и аз,... нека да набера малко по-вече смелост...'', та да знаеш де , да не ти падне като гръм от ясно небе. Та, това исках да ти кажа,.. нейни думи са

            И наистина Другоселката Искра, със сълзи на очи ми съобщи всичко това.

Беше ми мъчно и тягостно, но тя имаше право...

Наистина беше искренна да ми го каже навреме...

- Поне за последен път да бъдем заедно...- примолих се

- Не, няма да има последен път,... защото няма да имаме сили да спрем. А аз не искам това са се случи с теб,... Искам да бъдеш щастлив... - категорична бе тя

            Послушах я, отначало ми беше криво, ще намеря ли такава добра, отзивчива жена с която да се допълваме в отношенията си....

            Намерих....Ожених се...Родиха ни се момче и момиче.

            Вече още по-рядко ходих на село, жена ми беше от Северна България,...после тръгнахме из чужбините на работа,...децата ни един-два пъти да бяха  посетили селото...

Баба беше споменала веднъж '' Е, и Другоселката рано-рано  стана баба, дъщеря й се омъжила за чужденец и зимно време е при тях в чужбината да гледа внуците,..лятно време е тука из градината... То, опустя нашето село,... само  възрастни хора сме  останали... Разбягаха се деца, внуци...''

 

 

...................край...........

© Petar stoyanov Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ох миличките ми Троя, Плевел и Иржи,... радвам се, че ви е харесало
    Приятна вечер
  • Красиво като фойерверг- изстрелян бързо, прелестен докато гори и...угасва, сякаш не го е имало...Рядко, но има и такива хора, които не са егоисти. Радвам се, че прочетох тоя разказ, Петре, когато имам време ще се поровя и назад....
  • Добре се наредиха нещата. А за нас остава удоволствието от приятно разказаната история.
  • Много си сладкодумен и накрая винаги е любовно.
  • Благодаря ИнаКалина,... малко прекалявам с многоточията, ама искам чрез тях да покажа някакво скрито действие, мисли на героите
    Приятна вечер
  • Хубава история, приятно разказана. Мисля, че няма нужда от многоточията, но ти си знаеш
  • Пепи благодаря,...
  • Прочетох с удоволствие!
  • Благодаря ви Миночка, Жени,Генек...един малко необичаен край ми се стори, ама истинската любов иска жертви
  • Хубаво! Нашенско, истинско.
  • Радвам се, че проследих. Пет звезди : )
  • Хареса ми този селски покой и уют в който си попаднал, насладата от живота в която си се чувствал добре и най вече хубавия край. Поздравявам те!
Предложения
: ??:??