15.01.2021 г., 16:47 ч.

 Дупката пр 14 Искам 2 

  Проза » Фантастика и фентъзи
242 0 6
Произведение от няколко части « към първа част
7 мин за четене

      И после се започна едно ‘Искам ... искам ... искам, и ‘Искам да искам’. Беше като отвързана след толкова дълго време пости, а в същност наистина беше отвързана от анатомичния си корсет. Баща й се завъртя в замъчето за седмица, а ние ходехме като сенки на пръсти. Прекарваше доста време с дъщеря си, видимо доволен от резултатите, и , мисля, че беше и доста уплашен от нейнаия изблик на енергия. И от опасностите, дебнещи в реалния свят. Пътуваха из околностите, посещаваха панаирите и пазарите. Събеседваха дълго на моравата отпред, а някой път се затваряха сами да гледат архивните кадри от нейното детство. Забелязах, че тя сменяше много внимателно дрехите си в този период на общуване – от стандартната Ти_шъртка с къси панталонки, на ученическата униформа, семпли момичешки дрешки от къса пола и жакетче , дълга индийска роба, каубойско късо яке, поличка и ботушки, плетено бюстие с къси панталонки, размъкната ефирна блуза, едвам държаща се на едното рамо и дълга свободна пола, семпла бяла рокля тип ‘камбанка’ с бродерии и коланче, ефирна блуза с жабо и размъкнати дънки ... всъщност това беше разбираемо, изпробваше върху баща си новото си ‘аз’, търсейки и запаметявайки неговите реакции.

 

      Един ден, на изпроводяк, Бос_ът ни събра тримата за инструкции:

 

     - Хм, хм, дотук добре. Майка й нямаше възможност да възпита в нея жената и на вас се пада рискованата и трудна задача да го направите. – втренчи поглед в Боб и мен - Вярвам, че сте сериозни и умни мъже, знаете какво правите и допускам, че тази работа ви е присърце. Знаете ми условията – предполагам, че и вие самите сте разбрали това - никакъв секс на собствена глава, никакви намеци и действия в тази посока ... освен ако тя не го поиска. Също така не ви задължавам да ставате роби на прищевките й, това си е част от вече реалния й живот и няма никакви рецепти за това. – После се обърна към Луси – Лу, отдавна си в това семейство като като част от него. Амии, - той се захили на каламбура си и рече – ‘преназначавам’ те като нейна сестра. Тя отдавна се нуждае не от камериерка, а от сестра! Считай се за пълноправен член, живейте и щурейте, светът е пред вас!

 

     - Сега – за задачите – Първо ви давам срок от един месец за най – основното – да я научите сама да се пази. Мен баща ми е учил на един много прост трик – когато възпитаваше първото ми куче, го приласкаваше, галеше и подаваше ръката си към него. Когато кучето започваше радостно да върти опашка и се опитваше да му близне ръката, той го перваше по муцунката достатъчно силно и след няколко опита то се научи да се пази от човешката ръка. Опростено е, но работеше перфектно.

 

     - Второ – записах си нейните мимолетни желания.

 

За Боб -

 

Искам да ме заведеш в Дисни Ленд. На онези главозамайващи въртележки и колички, дето се спускат в каскади от вода. Сигурно ще крещя от кеф и адреналина в мен.


Искам да ме заведеш в казино да видя аз каква е тръпката да си играеш със съдбата. Да залагам на червено или черно и да губя или пък печеля просто ей така проклетите пари…

 

Искам да ме заведеш на карнавал в Бразилия и в екстаза на тълпата да се сливаме и ний….

 

За Джей -


Искам да ме заведеш някой ден на Корида, ама истинска. Ще гледам морето от възбудена тълпа и как се бори тореадора срещу бика. Кървава и ожесточена битка. В нея сякаш има прекалено много сексуална енергия…

 

Искам да ме заведеш в оръжейно стрелбище и да се науча да стрелям с пистолет. Нали се сещаш как краката са разтворени на ширината на раменете и държиш пред гърдите си изопнати двете ръце и се целиш в мишената. Ти ще стоиш плътно зад мен да ми помагаш да я уцеля…


Искам да ме заведеш в някое поле от ръж и там да бягам боса. Все се питам “де кога веднъж някой някого целунал в цъфналата ръж”…

 

За Лу –

 

Искам после в магазин за бельо. Дето има пробни. Ще искаш мой размер бельо – корсети с банели, сутиени, бодита. И в пробната ще ги обличам и събличам, а ти ще нервничиш от пред – ако ти стиска – влез ....

 

А тези оставих като за първо:

 

Искам да ме заведеш в таверна и да танцувам сиртаки. Обичам я тази музика, а ти ще хвърляш чинии да се трошат на мънички парченца по пода. И розови листенца върху мен…

 

Искам да ме заведеш в някое бистро и там на масата ще се храня възпитано. Едва ли ще стоя съвсем спокойно. Ще се мъча да бъда овладяна и сериозна, ще хапя устни и ще дишам учестено, ама тихо…няма да правиме сеир сега.

 

     - Има и още, но те навлизат в област, която .... всъщност, ако достигнете до този етап, тя сама ще ви ги каже. Оставил съм ви банкови карти, действайте. Ааа, да , и последното :

 

П.С. И да не забравиш да ми купиш сладолед във фунийка, захарен памук на клечка, бонбонки виолетки, пуканки (ама две пакетчета, едното ще си го изям, а другото за после у дома), теменужки в саксийка да си ги гледам на верандата, нова шапка и ръкавици, ама в бяло, бурканче с малиново желе, че старото в хладилника е на привършване.Те Пипилотите обичат таквиз работи….

 

     - Добре ..... тате ! - промълвих неочаквано и за мен, през цялото време ми се въртеше тази реплика в главата, смятах 'За' или 'Против', пък накрая си рекох - Какво пък толкова, той каза да се забавляваме, а какво по ..  .... и си прехапах устните

 

      Той ме погледна изненадано, после ... , накрая се засмя и ме потупа по рамото и промърмори нещо от сорта 'ще трябва доста да се потрудиш..'

....

 

      Босът замина по работа, ние бяхме леко втрещени от новите задачи, а и Боб се беше леко смръщил, нещо не беше на кеф и изтърси едно .. че той отдавна имал приятелка ... На следващия ден всички бяхме готови, всички се явихме облечени нехайно спортно, Ани беше с каубойските дрешки. Метнахме се на колата и не след дълго бяхме заели една маса в долнопробен пъб, музиката гърмеше, а на плазмата се движеха двата отбора по ръгби, проявявайки чудеса в трошенето на кости. Публиката беше доста шарена, всички се забавляваха кой като може – някои играеха билярд на вързано, други самотници дърпаха ръчките на слот машините, полуоблечени сервитьорки разнасяха мезета и питиета, на една далечна маса празнуваха рожден ден на едно луничаво момиченце, а нейните приятелчета се забавляваха, давайки снопчета сено на живо магаренце, доведено специално за случая. Нашата маса беше отрупана с няколко плата с мръвки и многобройни чаши, подклаждайки развързването на езиците и коментарите за околните. Лично на мене ми пареше под лъжичката от присъствието на няколко мачовци, развихрили се на собствената си територия по танци и пиячка. Ани свикна бързо на обстановката, Лу изглежда имаше опит, а ние с Боб проклинахме момента, когато се отказахме да изучаваме бойни искуства, разчитайки на санитарите.

 

      И .... добре де, стана много дълго, а и следващата част е за хора със здрави нерви, защото се наложи да дойде и полицията.

» следваща част...

© Пламен Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Харпун, разсмя ме Ако си забелязал, тези фирми оправят мъже, а не жени ... тъй де, портфейлите им
  • То туй ши го опраи само кредисимо ве с туй/искам,искам и искам да искам/.
  • soft
  • Гледам, че напоследък читателите се юрват на писанинки с еротично съдържание, от тях ще взема пример
  • За сега се мъча да екстрактвам от мътилката в главата ми последните няколко пролога, ама гледам май вие по-добре се ориентирате в дупчестите истории Иначе уверено вървим към края, където естествено пише 'Очаквайте продължение'
  • Ти нали помниш, че в дупката ги набута петима? Тук са двама от тях, а може би четирима, не знам. В най-добрия случай остава един и ако и за него трябва да пишеш така подробно...
    Иначе идеята ти засега е табула раза, после като ги хвърлиш в дупката не знам какво ще излезе
Предложения
: ??:??