8.05.2009 г., 6:10 ч.

Дядо Коледа 

  Проза » Разкази
777 0 0
1 мин за четене

Приказка за Дядо Коледа

 

Дядо Коледа се събуди от летния си сън в красивата малка спокойна къщичка в покрайнините на столицата на Лапландия. Протегна се и тръгна...

Отиде до националните паркове на Лапландия, където хората  са оградили с мрежа множество от северни елени, за да не избягат. Мина културно по дървения мост построен, за да могат хората да влизат в парковете, а елените да не излизат оттам... и си хареса единадесет стройни и силни елена. Направи си шейна и потегли към Русия,  откъдето реши да си вземе асистентка. Тя е очарователна и елегантна жена, която нарече Снежанка.

Оттам  Дядо Коледа потегли да натовари чували с подаръци. Подаръци тук, подаръци там, подаръци насам-натам. Това все пак му бе работата. Хм... Сети се, че навсякъде по света пише „Made in China” и потегли към Китай, за да натовари чувалите.

Оттам той тръгна да обикаля света и да слага подаръци под елхите на хората...

... (ако пък случайно някъде по пътя му свършат подаръците, то трябва да се знае, че в цял свят има мини китайски страни, като Илиянци и други, представляващи бензиностанциите за чувалите на дядо Коледа)...

© Мария Русева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??