22.08.2009 г., 10:51 ч.

Дъждовната жена 

  Проза » Други
1331 0 17
1 мин за четене
Дъждовната жена пристъпва бавно. Вода се стича по лицето й. След нея - мокри стъпки. Тя не носи чадър, а има шапка. От широката й периферия капе дъжд. Тя никога не бърза, върви величествено, бавно. Хваща с мократа си ръка бравата на вратата, знае, че я очаквам. А аз я чакам с трепет. Винаги. Не обичам дъждовното време, но дъждът, който съпровожда дъждовната жена, е различен - топъл и пълен с тайнствен шепот. Тя влиза все така бавно и сваля шапката си. Изпод огромната й периферия се посипва водопад с цвят на кестени. Сваля мократа си наметка и сяда зад пианото. Пръстите й политат по клавишите и звънки струи заваляват направо в стаята. Дъждовната жена свири дъждовната си соната. После става и ручейният й глас ме повежда из дебрите на музиката. Тя е моята учителка по пиано. Моята дъждовна учителка. Урокът свършва, тя намята тежката си пелерина. Шапката прибира кестенявия водопад, тя ми се усмихва и ясно чувам как някъде запяват капчуци. Тя си тръгва, след нея изгрява слънцето. Дъждовната жена се обръща и ми махва, пръските от пръстите й светват през слънчевите лъчи и образуват дъга. Дъждовната жена и Слънцето!
Сега мога да свиря на седемцветното им пиано.

© Милена Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Браво. Продължавай да ни радваш с музикалното си творчество. Много добре се е получило.
  • Както винаги си се справила много добре. Идеята е уникална а написаното - професионално. Все пак според мен "След нея - мокри стъпки" би звучало по-добре така: "След нея оставаха мокри стъпки" или пък на 4-тия ред след "Винаги" можеш да поставиш удивителен знак вместо точката за по-голямо съсредоточаване върху тази част от текста. Но като цяло тази творба е страхотна!
  • Понякога "Няма нищо хубаво от лошото време". Не мокро,а истинско описание и предизвикателство за фантазията и сетивата!
  • Прекрасно! Поздрави за дъждовната жена, и седемцветната и музика!
  • Радвам се, че ти харесало, Веси!
  • Харесва ми как пишеш!!!
    А финалът за "седемцветното пиано"-дъгата е повече от прекрасен...
    Поздравления!!!
  • Вилдан, благодаря ти, чувствам се прекрасно след думите ти!
  • Родила се е прекрасна музика, Миленче!
  • Радвам се, че ви харесва тази импресия!
    Ани, благодаря!
    Марко, мокро, топло и ...приятно
    Яна, Анита, Ели, Мария, Хриси и Безжичен - още веднъж благодаря!
    Дими, благодаря ти за милите думи, колкото за прототипа...донякъде, съвсем съвсем малко!
  • Перфектно описание на героинята.Може би прототипът е самата авторка.Поздави и от мен и нека моите сериали те зареждат положително.
  • Стихотворение в проза.
  • Толкова нежно и красиво... 6!
  • Страхотно! Много красиво... Поздрави, Милена!
  • Прекрасно е! Обичам да гледам дъжда и да го докосвам с ръка!....
  • Дъжд и слънце. Обожавам комбинацията.
  • Красиво, Мимче ! Прекрасна идея. Интересно написано и ...мокро.
  • Танц на музика и поезия...
Предложения
: ??:??