31.07.2009 г., 0:31 ч.

Ед Гийн 

  Проза » Други
1420 0 0
1 мин за четене

Картинка


Стая с бюро, върху което стои шевна машина; зад него - библиотека с няколко книги и малка кутия с игли, конци, ножички и карфици; до бюрото - стол, върху който е седнал възрастен мъж със сбръчкано лице, което има селско излъчване; с вехта светлосива шапка на тъмносиви райета; с набола бяла брада; тъмносива риза, на която от лявата страна (там, където се намира сърцето на човек) с тъмносини букви е изписано името Ед Гийн; облегалката на стола е от естествена кожа... човешка кожа; бюрото, библиотеката и столът са направени от човешки кости; от лявата страна на шевната машина има чаша, направена от череп.
Ед Гийн пришива с кафяв конец женски гърди към кожата, която е смъкнал от последната си жертва; от вътрешната страна, на места по тази "дреха" има съвсем малки следи от мас.
Старецът издава леко задоволство.

 

 

 

 








* Ед Гийн e роден на 27 август 1906 г. в Плейнфилд - малък провинциален град в САЩ. Той е един от най-бруталните серийни убийци в света. Неговата история е вдъхновител на сценарии към филми като "Тексаско клане", "Психо", "Мълчанието на агнетата", "Ед Гийн: касапина от Плейнифилд" и много други.

© Константин Соколов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??