7.06.2013 г., 13:05 ч.  

Един месец приключение - 16 част 

  Проза » Фантастика и фентъзи
659 0 1
5 мин за четене

След един дълъг месец постоянни борби, за пръв път се събираха да разпуснат. Не успяха да се съберат всички поради различни причини. Бяха - Ники, Иван, Вени, Иво полицая, Емо, Ивайло.

          -Е, другите имат работа и няма да идват. Брат ми е зает, с една негова съученичка ще се вижда.-каза Иван.  

          -В този свят всеки е зает. Все едно работата ще избяга някога.-каза Ники.

          -Защо все пак сме тук?-каза Емо.

          -Първо, да се видим и то не по работа, второ - да чуете нещо важно.-каза Иво полицая.

          -Абе, адаш, то всичко при вас е важно  бре.-каза Ивайло.

          -Е, така си е. Кирчев е на ред да говори, да чуете.-каза Иво полицая.

          -Пак ли поезия ще слушаме?-каза Вени.

          -Понеже бяхте с мен до края, ето малко и за вас.

Истинските приятели са хора, на които се разчита във всеки момент да са до теб, в добро и зло ти помагат, не те изоставят. При приятелите има любов, която ги крепи, тя е толкова силна, че човек може да мисли повече за приятеля си, отколкото за себе си.- каза Иван.

-Колко прав си, но ти знаеш, че сме ти истински приятели. Ако се съмняваше в нас, не би ни викнал.-каза Вени.

-Другото е. Една минута мълчание за всички загинали на острова.-каза Иван.-

Защо трябва да си отиват хората от този свят...

Защо чудеса не се случват...

Защо не се съживят...

Защо трябва да стават чудеса само по филмите, не може ли веднъж и на нас, простосмъртните, да се случи...

Когато ни се случи това, само приятелите ни помагат и то само истинските...

Но те не могат да заменят човека, когото губим...

          Ники падна на земята на колене и започна да плаче. Той бе загубил двама от най-значимите за него хора.

-Животът продължава и е такъв, какъвто ни е отредено. Добър и лош - това е нямаме, избор.- каза Иво полицая и вдигна Ники.

-А сега другата част. Трябваше да напиша доклад. Написах го, ето го и него да го чуете:

 

Доклад до всички тайни служби.

            След като попаднахме на сериен убиец, решихме да проследим дирята му. Намерихме го на един остров. Оказа се, че не е човек, а свръх-същество. Островът се намира под Австралия. Там един луд американец правеше опити и подобряваше всякакви неща. Целта му бе масово унищожение. След като го обезвредихме, премахнахме пречещите ни агенти от ФБР и КГБ, унищожихме всички сгради, същества и го изгорихме. За да не може да бъде повторен опита му. Вие не успяхте да го разгадаете, но наистина бе същество от друг свят.

Благодаря ви за вниманието.

Послепис:

След дълги дни на мислене и решаване на един проблем, ето ви малко истини. Всъщност всички говорите за унищожение на света, за глобално затопляне, за извънземни, за смяна на полюсите, за някакви си свински, птичи и какви ли не подобни неща. А какво всъщност значат тези неща. Ето ви отговор на почти всички въпроси. Глобалното затопляне, един от най-обсъжданите проблеми. Ами няма такова нещо, защото винаги е имало топли и студени зими, винаги е имало зими без сняг и със сняг, редуват се на някакъв период. Винаги ще има, а температурата не се променя в света, защото просто се редуват различни години, различни температури и условия. Защо се прави, отговорът е: постоянен страх в хората; продаване на различни уреди,  с цел пари и власт над хората. Извънземните съществуват или не съществуват, колко хора са получили пари и власт, за да докажат или едното или другото, правят се филми, картини, книги. Какъв е смисълът -страх от идващите завоеватели, което значи страх в хората- купуват си оръжия. А дали има други разумни организми, още не е доказано. Значи засега ги няма. Всякакви си грипове. Те хвърлиха хората в голяма паника, започнаха да правят какви ли не глупости, за да се предпазят. Какво се оказва, че това е просто поредният грип и то не смъртоносен. Но така отново хората се държат в голям страх, взимат им се парите. Защо се правят тези неща. Прост отговор, всяка политика е горе-долу такава. Държат народа в неизвестното, плашат го постоянно, промиват му мозъка. Всичко това е само за да останат необразовани и лесни за контролиране  хора, но забравяте, че не всички сме такива. Все пак народът не спи толкова много, колкото вие си мислите. Говорите за унищожението на света. Ето ви и отговорът на този въпрос. Ако има някой или нещо, което може да унищожи света. Това не са никакви извънземни, никакви Чъковци, никакви си затопляния, астероиди и такива неща. Ако някой може да го унищожи, то това сме ние хората, а не нещо друго.

             

                        Изготвил: Иван Кирчев  („Българска сигурност за обикновени граждани” или БСОГ)

 

          -Това ли е докладът?-каза Ники.

          -Да.-каза Иван.

          -Колко си прав си нямаш идея.-каза Венцислава.

          -Колко си мъртъв си нямаш идея.-каза Ивайло.

          -Защо мъртъв?.-каза Иван.

          -Политически неизгоден си.-каза Ивайло.

          -Мисля все пак да си кажа истината и да не се чудя повече. Нека ме убият, но има и други мислещи хора!-каза Иван.

          -Все пак, по-добре го направи наново, не ми се иска и теб да загубим.-каза Венцислава.

          -Не и този път.-каза Иван.-Пък и мога да се пазя.

          -Айде да пием по една бира, че след толкова мислене имам чувството, че червеи си правят състезание в главата ми. Толкова нещо мърда вътре.-каза Ники усмихнат за първи път през деня.- И тя е права, по-добре се пази!

          -Знаете ли какво, този доклад си остава само между нас. На другите няма да представям, мисля да си живея живота оттук нататък. Време за семейство, стига със спасението на света.- каза Иван.

          Седнаха да си починат на по бира, говореха за всичко в този свят. Говореха си какво ще правят по-натам. Разделиха се, но щяха да се съберат отново след два дни.

 

КРАЙ

 

Тази Книга написах заради повечето хора, които обичам и са ми близки. Посветена на трудностите в живота. Това, че злото е навсякъде. Това, че ако сами не си помагаме, то не сме хора. Това, че смехът лекува. Това, че заради любовта трябва да живеем. Просто да бъдем себе си, а не другиго. Любовта и приятелството са най-важни и това какви сме ние, а не колко сме богати.

 

 

Иван Кирчев

 

 

© Иван Д Кирчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??