25.06.2014 г., 20:22 ч.

Една дъждовна нощ 

  Проза » Еротична
1517 0 4
10 мин за четене

Тя наблюдаваше как той спи. Беше 4 сутринта и все още беше тъмно. Сънят за нея така и не дойде, защото просто не можеше да откъсне очите си от него. Спящ сънливко. И се беше сгушил до нея, прегръщайки я закрилнически. Пфу, закрилнически... По-скоро като една голяма мечка, уловила плячката си. Но тя нямаше нищо против. Обожаваше тези моменти, когато го гледаше как спи и най-вече, когато я бе гушнал и притиснал до себе си по този начин. Дори в съня си, всичко у него крещеше: "Тя е моя". Така собственически я държеше в обятията си.
Тя преброи милион, триста шейсет и деветото му вдишване. И се изкикикоти. Ако беше буден и знаеше на какво се смее, щеше да я погъделичка и с възмутена физиономия и повдигнати в изумление вежди да каже: "Ах, ти мръсницо!" Тя сложи ръка на устата си, защото не искаше да го буди. Беше толкова изморен последните дни, за разлика от нея. Тя сякаш беше загубила способност да спи. Всяка вечер, когато се гушнеше в него, настъпваше дива еуфория в съзнанието и. И тя знаеше как се нарича тази дива еуфория. "Любов...", нашепна едно гласче в главата и и тя се усмихна широко и погледна към лицето му.
Изкушението беше огромно. Искаше да го целуне по устните, да прокара езика си бавно и нежно по тях. Да го накара да отвори топлите си кафяви очи. Искаше да продължи надолу към врата му и да го обсипе с целувки, макар че знаеше, че единственото последствие от това, щеше да доведе до неговото полудяване. И до няколко секунди тя вероятно щеше да лежи притисната от него на огромното легло. И все пак безумно желаеше да го направи и честно казано безумно беше привлечена от това да стори деянието си, предизвиквайки го да я накаже със сладки мъчения.
В главата и изплува картина. Тя с вързани за леглото китки и той гол, върху нея и измъчващ тялото и, запалвайки пожари с устата си. Тя внезапно простена и побърза отново да запуши уста с ръката си. Картините продължаваха да се редят главоломно пред очите й и тя захапа кожата на ръката си.
-Олеле... - не се сдържа и прошепна тя. Но веднага реши да си затвори устата, защото не искаше да го буди. Щеше да се чувства виновна след това, когато видеше уморения поглед в очите му.
Затова само леко целуна меката кожа на гърдите му и отново положи главата си върху топлото му тяло.
Но отново се изкуши. По дяволите, искаше да го целуне. Стисна зъби, когато миризмата му я обгърна и въздъхна доволно от опияняващия му мирис. Наркотик. И тя си взимаше редовната доза. Даже се предозираше във всеки свободен момент, който имаше. Ако съществуваше рай, то тя не искаше да ходи там. Би избрала да остане така завинаги залепена за него.
За неин некъсмет кракът и изтръпна внезапно и трябваше да го премести. Изруга наум, че ще и се наложи да мърда и има вероятност да го разбуди. Лекичко го вдигна и се опита възможно най-тихо да го премести върху неговите без да изшумолява с чаршафите, докато го отвива. Когато обгърна краката му със своя усети горещата му кожа. Студено срещу топло. Ах, как обичаше, когато той експериментираше с различни начини да я стопли без помощта на дрехи.
Унесе се в мисли и ръката и неволно започна да гали корема му. Тя прокарваше пръстите си бавно нагоре и надолу и се успокояваше с мекотата и допира на кожата му.
Навън започна да вали. В началото се чуваше лекото удряне на капчиците по перваза, но след това дъждът се увеличи с бясна скорост. Тя можеше да чуе стичането на водата по прозорците. От време на време започнаха да просвятват светкавици, но гръм липсваше. Тя продължаваше да го гали, но ръцете и вече се спускаха от рамената до кръста му и описваха красиви линии.
Тя усети лекият допир по главата си. Не се стресна, не се уплаши. Погалването по косата и от ръката му я извади от дълбокия транс от мисли, в който беше изпаднала без да разбере. Тогава осъзна какво бе правила с ръката си през цялото време и също така, че той бе буден и също движеше ръката си по косата и, връщайки и ласката. Тя въздъхна жално, разочарована от това, че отново не бе устояла.
-Съжалявам, че те събудих, миличък..
Ръката му спря да я гали и пръстите му потънаха в косата й. Тогава внезапно я дръпна върху тялото си така че тя лежеше изцяло върху тялото му и лицето и бе на сантиметри от неговото. Само че тя вече не бе увита с чаршафа и беше напълно гола в ръцете му.
-Това беше поредното невероятно събуждане и знаеш ли защо? - заговори той с дрезгав глас и палав пламък в очите, докато я гледаше.
-Защо? - попита тя и му се усмихна леко, сплитайки пръсти с неговите.
-Защото се будя до прекрасно същество като теб. Имаш ли представа колко си божествена? - каза той и откъсна пръсти от нейните. Постави ръцете и на рамената му и започна да гали голия и гръб бавно, описвайки линии по същия начин, както тя бе направила с него.
Косата му бе рошава, очите все още сънливи, но този дрезгав глас.. побъркваше я. И тези негови ръце.. Запалваха огън навсякъде по тялото и. Искаше да я докосва навсякъде. Тя се втренчи в устните му и той започна игриво да ги хапе и облизва пред втренчения взор на погледа и, за да я дразни. Не можеше да издържи на изкушението повече.. Наведе глава и захапа долната му устна задържайки я между зъбите си, облизвайки я нежно и след това го повтори и с горната. Плъзна тялото си нагоре по неговото, за да има по-голям достъп до устата му, а той обхвана с ръце дупето и, а след това и краката и.
Усмихна и се палаво и отмести няколко кичура коса от лицето и.
-От колко време се възпираш да ме събудиш, миличка?
Ръцете му се плъзнаха надолу отново по нежните извивки на тялото и, дразнейки и възбуждайки кожата и. Много добре знаеше какво прави с нея и, че скоро тя нямаше да има възможност да отговаря на въпросите му.
-Ммм, ъм, доста време... - измънка тя.
Той я погледна ядосано.
-Отново не си спала, нали? Мила, какво става с теб? Защо от седмица не можеш да спиш?
Тя се усмихна на загрижения му поглед и се изуми от способността му да превключва от една емоция на друга за наносекунда.
-Защото не искам, не мога, не желая, така ми е по-хубаво и освен това черпя вдъхновение от гледките, разкриващи се пред очите ми по време на нощта. Изпускаш много интересни неща.. - засмя се тя и лепна целувка на устните му. Тъкмо, когато щеше да се отдръпне, той хвана главата и и я притисна по-силно към себе си, разтваряйки устата и с език. Не спря, докато не я облиза цялата и щом откъснаха устни, тя дишаше тежко и го гледаше с вече премрежен поглед. Той се усмихна дяволски и погали врата и.
-Искам да направя нещо - окопити се тя преди да е изгубила самообладание. - Знаеш ли каква уникална гледка представляваш..
Тя плъзна тялото си адски бавно по неговото преди да се изправи чисто гола пред него и да скочи от леглото.
Дъхът изсвистя между зъбите му и той уви чаршафа около юмрука си, защото щеше да стане и да разруши къщата с нея в ръце и нямаше да спре, докато не останеше неизпробвана повърхност.
Тя се върна в стаята с фотоапарата си в ръка и пламенна усмивка на лицето.
Той и се ухили.
-Оо, ще ми позволите да снимам прекрасното ви голо тяло ли, госпожице?
Тя се изкикоти.
-Не, мили мой господине, аз ще снимам вас. Черно-бели снимки. На леглото. Без лица. Само и единствено греховното ви тяло.
Той изръмжа като звяр и изпи тялото и с поглед щом тя се приближи. Покатери се върху него и нагласи белия чаршаф около крака и таза му, както тя искаше. После взе фотоапарата. Щрак.
Следващата снимка беше на гърдите му. След това прокара ноктите на ръката си по корема му. Оставяше леки бели следи. Щрак.
Тя се усмихваше диво, а той бе на прага да експлодира.
Остави я да направи редица снимки и нямаше спор - тя имаше уникален талант.
Снимаше гърба му, големите му мъжествени длани, дългите му пръсти, рошавата му коса и набъбналите от целувките му устни. Снима пръста и поставен на полуотворените му устни. Снима зъбите му забити в меката кожа на гърдите й.
А след това и по негова молба снима ръцете му обвити около почти всички части от голото и тяло. Снимките бяха върховно еротични и това, което правеха измежду тях ги подлуди още повече.
Когато тя най-накрая остави фотоапарата той я грабна като освирепял звяр и я положи на леглото преди да легне върху нея. Зацелува всяко сантиметърче кожа, което се появяваше пред очите му, започвайки с устните и. Подлуди я, когато обърна специално внимание на врата и гърдите и, а ръцете му шареха надолу по тялото и. Тя дишаше тежко под него отметнала глава назад и впила ръце и крака в него. Когато той се върна на устата и, тя прекъсна задъхана последната целувка и хвана лицето му, за да го погледне.
-Знаеш ли какво си представях, докато спеше? - прошепна тя и зацелува лицето му нежно, след което се усмихна палаво.
Той взе ръцете и в своите и преплете пръсти с тях преди да ги опре от двете страни на главата и.
-Какво си представяше, любов? - попита на милиметри от устните и той.
Тя пое дълбоко дъх и долепи плахо устни до неговите преди да отговори.
-Ами.. Че ме завързваш. За леглото. И правиш, ъм, разни неща...
Зениците на очите му се разшириха като на подивяло животно преди да се усмихне като кръвожаден звяр, уловил плячката си.
-О, миличка, а имаш ли си на идея аз колко пъти съм си те представял така?
Той се наведе и отново зацелува врата, докато отъркваше тялото си в нейното.
След като приключи с целувки опря чело у нейното и се ухили.
-Стоиш мирна в тази позиция, в която съм те оставил и чакаш да бъдеш... изядена - прошепна и я целуна страстно и мъчително.
След това се изправи бавно и нагласи тялото и в легнала по гръб позиция така че да има изглед към всичко, което пожелаеше. Когато беше доволен от гледката, направи няколко последни снимки, а може би дори не бяха последните, защото, по дяволите, какво и мислеше..
Стана от леглото обърна се и я погледна с потъмнели от страст очи.
-Не мърдайте, госпожице.
Тя му изпрати въздушна целувка и продължи да лежи на леглото в позицията, в която я бе оставил. В главата и се превъртаха невероятно възпламеняващи картини и усети познатото присвиване в корема. Тялото и беше горещо от него и устните му. Беше напълно будна и преливаше от щастие.
След време, което тя не разбра колко бързо мина, той се появи на вратата на спалнята им и се облегна на рамката. Това, което видя я порази.
Той стоеше гол срещу нея, така, както и беше излязъл от стаята, но в ръцете си държеше купа с ярко червени ягоди и сметана. На рамото си бе преметнал няколко свои вратовръзки и докато стоеше и я гледаше бавно потопи една от ягодите в сметана и отхапа бавно, затваряйки очи от наслада.
Тя не беше сигурна дали тази гледка не я накара да достигне оргазъм, защото всичко пред очите и се разми от еуфория и възбуда.
Той я погледна, изяждайки я с поглед и след това започна да се приближава. Смееше се диво към нея и мяташе светкавици с погледа си.
След като остави ягодите и сметаната на нощното шкафче се обърна и се облегна вратата, докато тя бавно се затвори зад гърба му. Отвътре се чу женски смях, последван от няколко дълги стенания... Всъщност много дълги стенания, придружени от звука на удрящите се по стъклото капчици дъжд.

© Калина Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Радвам се, че Ви е харесало!
  • На мен пък много ми хареса
  • Благодаря Ви Следващия път определено ще имам в предвид критиката! Поздрави
  • Приятна еротика, но повторенията и многото обяснения натоварват и притъпяват удоволствието от прочита.При такива емоции прекалената обяснителност е излишна
    Поздрави и нестихващо вдъхновение
Предложения
: ??:??