23.02.2022 г., 15:22 ч.

 Една подранила пролет...2 

  Проза » Разкази, Еротична
1059 1 15

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

Произведение от няколко части « към първа част
8 мин за четене

           Какво ли все пак измъчваше тази жена,...може би  търсеше,искаше да сподели някаква тайна.

           Еех, всеки се нуждае понякога от такъв човек, който да не е просто кощче за душевни отпадъци , а разбиращ довереното...

- Петро, притеснена съм за Янис и Коста - започна кирия Деми -  Нямам нищо против връзката между мъже,...но все се питам защо Коста, толкова мъже има по-добри от него,..Коста е някакси  неподходящ ли,.. не е изтънчен в обноските си, самият му вид..

- Знам ли,може би има голям атрибут и това да е привлекателното - изплещих несигурно - Да е надарен де,.. знам ли

- Я надарен - засмя се тя - Нали няколко пъти съм го виждал по слипове,... ей, такова... и посочи полувин показалец..- Не е това, той Коста не може нищо сам,.. Янис му  купува подходящи дрехи, той му готви.. Недоумявам... Но ние родителите сме виновни отчасти за това...

Погледът й се сведе сякаш виновно върху ръба на чашата й...

- Появи се модата на нудистите - продължи тя - Имахме къща на морето, на няколко метра от водата и по цял ден четеримата бяхме там, играехме голи на воля из двора, из водата...Василий често пътуваше за Лос Анджелис за фирмата,...Тогава ние оставахме сами, лежахме с децата голи на спалнята, боричкахме се,... целувах ги по дупетата, по пишлетата,.... гонехме се из стаите . Спяхме вечер така, аз в средата, а те на гърдите ми и до като заспят си играеха със зърната ми....

Сутрин ставах да правя закуска,.. спяха като херувимчета, само пишлетата им щръкнали,.. целувах ги нежно, гъделичках ги с език...после засрамена отивах в кухнята.

В съседната къща имаше една англичанка с двете си момиченца, всички деца си играеха голички из водата, на брега,.. гледам англчанката без горнице на банския си

- '' Госпожо, тук няма никой, а вие с горнище, засмя се тя тогава и докато се осетя свали и моето горнище,,, Ау, имате прекрасни гърди, а ги криете...'' и ме погали по голите гърди.

Вярвай, стана ми неловко жена да ме гали по гърдите...

На другият ден вече лежахме една до друга по монокини, говорим си най-обикновенни неща...

почувствах ръката й по гащетата на банския ми,... другата ръка галеше бедрото ми,... погледнах я, бе гола,... без бански,... започна да целува рамото ми,.. гърдите ми,... ръката й бе в банския ми, нежно ме докосваше...не смеех да отворя очи да я погледна. Задницата ми сякаш сама се повдигна

когато искаше да свали банския ми... Успя...Ръката й се плъзна между краката ми, устните й се впиха в моите... Стоях като препарирана,... после я погаких по гърдите, по таза,.. пръстите ми  я галеха между краката....

Детска врява развали магията...Скочих така гола и тръгнах към децата,... нежна струйка се стичаше по краката ми... Усмирих децата... Погледнах англичанката, лежеше все още с разстворени крака, слънчев лъч приблясна между тях,.. под нея имаше мокро петно,.. дишаше тежко.

Съзнателно или не от взаимните  ни ласки и двете бяхме стигнали до оргазъм... На другия ден нагласихме хавлиени кърпи под чадъра и  цял ден се галехме и скимтяхме като разгонени котки...

            Тя си  пое дълбоко дъх, размърда се неловко  на дивана, с  все още  виновно наведена глава и вторачена в ръба на недопитата  чашата  уиски...

- А децата растяха, аз преподавах история на изкуството и рисуване и ги насочвах към изкуството,... баща им искаше да станат химици като него за да продължат бизнеса му - тихичко продължи кирия Деми - Аз четях усърдно и постепенно стигнах до извода, че още от древността е било познато съвъкуплението мъж с мъж, заради честите войни, може би,.. за ласките между жени,... за ласките между майка и синове, или баща и дъщери. Някъде се осъжда, другаде не...

А аз спях гола с голите си деца когато Василий беше  в Америка....

Веднъж слушам смях от детската стая на Алексис,...погледнах скришом... онанират...Седнали един срещу друг и през смях си говорят и онанират,... струйки течност изкачаха изпод ръцете им, бяха вече млади мъже,... нищо не им казах тогава, нали скришом ги наблюдавах///

Споделяха ми, че харесвали  дадени момичета,.. заедно рисували, учили...изпращали се до в къщи

опасна възраст....Въпреки, че Василий често отсъстваше от къщи, имах спирала и не се пазехме в любовта си, а и бяхме по-спокойни, нямаше ох,''  какво направихме, ами сега...''

Янис бе на училищна екскурзия за четери дни,.. Василий в Лос Анджелис...Останахме сами с Алексис,.. обикновенните лудории из къщи, да се закачаме, да се гоним по стаите...Хвърлих се на спалнята, Алексис след мен... пъхнах ръката си под гащетата и напипах члена му...размачках го, той набъбна,... изпълваше ръката ми... от гонитбата ли какво ли, дишах на пресекулки...той се присегна , провря ръка под тениската ми и я сложи на сърцето ми

- Ще изкочи, така силно бие,... измори ли се...- шепнеше той, ръката му обхвана цялата ми гръд,.. не се възпротивих,... топлина се плъзгаше по цялата мен, потръпвах когато останахме без дрехи.

Тялото му се прехвърли отгоре ни,...разстворих крака,.. инстинктивно свих колене и повдигнах

таза си,... той беше в мен. Ръцете ми се обвиха около него сякаш да не избяга....

- Спокойно момчето ми,... не се страхувай...- шепнех в захлас

Как ли не избухнах в плач,.. почувствах топлината му вътре в себе си...

Поведох го за ръка  в банята,...сапунисвахме се, пръскахме се с вода ,...смеехме се радостно , както когато е бил малко дете...

Така тогава никой не видя сълзите ми под душа,... дали съжалявах за постъпката си, а той ме възприе като жена....Дали тези четери дни са направили от него разумен мъж,.. липсва ми понякога онова мъничко момченце..Тогава му говорех  за опасност от зачеване, от болести,... как да се ползува презерватив,.. .как се слага,... всичко необходимо за един млад мъж. Замина да учи в Америка още на 18 години и остана там... Сега е в Лос Анджелис художник има студио, работи и в Холивуд,...жена му е американка , тя е юристка,... имат три момчета, ,но от работа и грижи  втора година не съм ги виждала на живо...

         Най-после откъсна поглед от чашата си, погледна ме, очите й дали питаха, одобряваш ли казаното до тук,.. или ще ме укоряваш.

- А Янис, беше истинско мамино синче - продължи по-уверено изповедта си тя - Гъделичках го за да го събудя, карахме му се с Василий ако не е добре в училище, Василий го взимаше с него във фирмата,.. скоро и аз станах част от екипа там. ... Открихме нова линия за шампоани и препарати срещу паразити и Василий трябваше да замине отново за Лос Анджелис

Останахме само с Янис,... той беше в 10 клас на Гимназио... Нямаше приятели , нито приятелка...

странеше от тях...заниманията му бяха химията, рисуване и плуване...Като всяка майка и аз се притеснявах,.. да страни от момичета, нещо необяснимо за младите момчета...

- Янис, я се съблечи да ти видя члена - му казах една събота на шега

- Мамо, какво да се събличам,..без тениска съм, и не си ли личи през боксерките ми....

- А ако го пипна, няма ли да ме ухапе ...- продължих шеговито

- А , там вече не знам,.. на твоя отговорност е...Чакай сега аз да те хвана и разсъблека да видим как ще се чустваш ...- през смях изрече той, и се загонихме из хола както преди години...

- Хвани ме ако можеш...- и измуших тениската си и я хвърлих да закрия   лицето му

Приклещих го пред огледалото и както бях зад него  смъкнах боксерките му и хванах члена му...

изглежда му хареса,... раздвижих го напред назад,.. , щръкна...смачках с крака свалените си бикини, обърнах го към себе си, зацелувах го неистово от радост по лицето, по устните , че е нормално момче, галех нежно  еректиралото му мъжество....

- Искаш ли да продължим нататък в твоята стая , момчето ми - подтикнах го еротично

Два дни се въргаляхме в леглото,... и той бързо свикна с ролята на презерватива или да се отдръпва преди семеотделянето....Отново бях ли щастлива тогава, ... дали прекалената майчина ласка и отзивчивост нямаше да му навредят,... защо беше необходимо да научава всичко това от съмнителни източници,...и до сега не мога да си дам правилен отговор.

Нямаше ли да го ренувам от негова приятелка... Не се случи...Приятелката му беше добро и симпатично момиче...радвах се за тях. Но после Янис замина за Америка за учи химия , тя не го последва и се разделиха...

Тъжни нотки се прокрадваха в гласа й до като ми разказваше всичко това...

        Спомних си неволно думите на  мама....беше ме изловила да гледам порно касета

- Е, не възприемай това за вярно, твоят кумир Чък Норис също играе с дубльор, или наслагват кадри за да изглежда по-истинско, от тези филми не можеш да научиш нищо, а само ти размътнят главата....или,

- Вместо да се натискате по улиците и да ви гледат хората с онова момиче, идвайте тука, и аз ще съм по-спокойна, а и вие няма от какво да се срамувате...все ми напомняше,..

- Ами не я пипай,.. не я закачай,.. имаш време , момичетата да я пипат, това е тяхна работа... - се шегуваше като ме види с щръкнала пишка в долните гащи рано сутрин

А я виж другите майки....

         Присегна към чашата си

- Петро, много се унесах в спомени,... извинявай, мъчно ми е за Янис, не заслужава това...Къде сгрешихме... Наздраве, да пийнем за нас самите и за Янис, за Нико, за момичетата им...

 

 

 

 

 

 

..........следва продължение.......

 

» следваща част...

© Petar stoyanov Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Извращение си е. Не бих го оставила не само в сайта, а въобще в публичното пространство.
    И си зададох въпроса: ако бащата ги завари така - жена си и сина им, как ще реагира?
  • Четох... Донякъде. Разбирам, че някъде по света се случват и такива извращения. Дразнят ме опитите на автора да представи кръвосмешението като "родителски ласки" и "нещо, което сега се приема за нормално". Ами, явно съм си изкопаемо - древно, закостеняло и безполезно...
  • Наистина, Роси,,... понякога от много любов към децата си се унасяме...макар, че сега всичко това вече се приема за нормално
  • Патология на любовта виждам в тази майка.
  • АУ,... със закъснение.. Не съм сигурен, но от Гърция отначало е тръгнало всичко... за да стигне до съвремието ни, Таня и Пепи...Все пак майчината ласка има различни измерения / напр, сега из скандинавските страни /.. НО, нима романите на Жул Верн, са били в действителност....
  • di_t (Tаня) - от дете съм запомнила една приказка за криворазбраната майчина обич: една маймуна толкова силно обичала бебето си, така силно го притискала до себе си, че го удушила от обич.
  • Това според мен не е майчинска обич, а съвкупление на една разгонена луда кучка със синовете й
  • Пепи, гръцка мода,... на всичко над 15-16 год извън къщи казват кирия или кириос, като нашите г-жа, г-н,.. не знам да имат госпожица
    Та , за по-голяма достовернос е,... даже и съпруг понякога се обръща към жена си с ''кирия му..'' т.е. '' госпожата ми...''
  • Бива! Само дето тая "Кирия" ми избоде очите, не е ли госпожа?
  • Танче, майчина обич,...е, малко нетрадиционна за нашите разбирания, но всички се радват на децата си и ги обсипват с милувки къде ли не...
  • Леле...ужасна жена
  • Генек, малко много дойде ''голотията''ама исках да осъвременя новата идеология за семейството
  • Много хубаво...
  • Миночка, какво да ти кажа,...има и истина допълнена с художествена измислица... хайде нещо като ранна джендърска философия. или превзета майчина обич...
  • Петър, какви си ги съчинил само, аз се изчервих, като го четях, а ти като го писа, няма да питам... ! Ще чакам предложението, да видим, какво ще ти хрумне!
Предложения
: ??:??