27.01.2011 г., 9:50 ч.

Ей, сети се най-после 

  Проза » Еротична
1859 0 3

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

 

Затисна ме работата – все разговори с клиенти, с клиенти, а документацията съвсем я занемарих.
- В събота идвам на работа, да си оправя нещата на спокойствие! – казах.
- И аз идвам, и аз имам много неща за довършване! – каза една от колежките.
В събота седнах пред компютъра, заградих се с папки и се захванах. Работата ми спореше. А колежката – мине не мине малко време, и току надникне при мене.
- Какво правиш?
- Ето това правя...
След малко пак:
- Какво правиш?
- Ами ето това ...
След малко пак:
- Ами това сега защо го правиш?
- Ами какво друго да правя?
- Не се ли сещаш?
- Не.
Че като ми завъртя един шамар! Откъде се взе толкова сила в тази тънка ръчичка!
А мене и баща ми не ме е бил!
Лицето ми пламна, кръвта нахлу в органите ми. Сграбчих я за раменете, извърнах я, наведох я над масата, вдигнах й роклята, смъкнах й гащите и  ....!
- Ей, сети се най-сетне! – каза тя, като си спускаше роклята.
Че като отиде в стаята си, че като се разработи!

© Ангел Чортов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ви, Стенли и Румпел, че прочетохте, за шестиците и за усмивките! Доста неудобно ми беше да го постна това неприлично нещо, но го направих за да го има запазено някъде.
  • Ще се абстрахирам от "Където си вадиш хляба...." и ще сложа 6!
    Да му мислят женските колективи-сигурно работата изобщо не им спори...
    (или поне по-слабо)...
Предложения
: ??:??