15.11.2024 г., 5:41 ч.

 Ежедневки (126 и 127 част) 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
54 0 5
Произведение от няколко части « към първа част
1 мин за четене

Ежедневки 126

 

1. Маскирах се, като червило... и получих неограничен достъп до женските устни...

2. Напънах се да пръдна... и късно разбрах, че напанът е бил прекалено силен...

3. Не страдам от нарцисизъм... съвършенството ми не може да страда от нищо свързано с моята личност...

4. Когато пия, нищо не помня... и така ми се губят последните 40 години...

5. Никога нямам претенции... само високи изисквания...

6. Изнесох поетичен рецитал пред стадо маймуни... и те еволюираха в критици...

 

12.11.2024.

 

Ежедневки 127

 

1. Маскирах се, като реалити шоу... и изгубих връзка с реала...

2. Наядох се, като за последно... оказа се, че съм познал...

3. Монтирах си аларма срещу крадци... откраднаха ми и нея...

4. У нас пазачите са 2 зли кучки... жената и тъщата...

5. Колкото повече скитам... толкова повече не знам накъде съм тръгнал...

6. Музата ми знае как да провокира въображението ми... когото е облечена само с вдъхновение...

 

13.11.2024./14.11.2024.

» следваща част...

© Георги Каменов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Пепи, за съжаление съм абонат само на порно сайтове 😒🤔😒
    😂🤣😂
    Мерсаж.
  • "4. Когато пия, нищо не помня... и така ми се губят последните 40 години.." - ако си абонат потребител на авторски сайтове, потърси си ги там! 😆
  • Мерсаж, Петре, Скити 😂
  • Готини!
    Браво!
  • Еха, говорим за пръднята като изкуство или за заобикалящото ни...
    Обаче, по 127.4, много си добре... моето куче е само едно, другото ми го взеха...ноо, истината е , че се посмях де и чак потърсих някакво застояло червило.
Предложения
: ??:??