20.05.2007 г., 22:52 ч.

Eксkурзия в чужбина 

  Проза
883 0 4
1 мин за четене
Eксkурзия в чужбина

 

Писна ми да пестя пари, както казва баба ми, за черни дни! Писна ми все в същата мизерия да живея, искам на нещичко и аз да се засмея! Затова отивам на екскурзия в чужбина, веднъж и аз през граница да мина! Избрах за тази цел аз Джалма Пур и най-скъпата почивка в Истанбул. Автобус със климатик, врати и прозорци автоматик, ще се почувстам като политик. На борда ще има стюардеса, питиета, храна и до мене ще се вози една холандска дюкеса. После в пет звезден хотел ще спим, и по нощни барове ще вървим. Внесох 656 евро за това удоволствие, сега у мен царят мир и спокойствие.  Дойде и дългоочакваният ден, дано Бог да бъде с мен! Дойдох на автогара юг - автобусът тръгвал от тук. Гледам и се дзверя, модерен рейс въобще не мога да намеря.

Взирам се и гледам тъпо, като гларус, срещу един бая раздрънкан „Икарус". Къде ми е пътуването първа класа? Уф, че гадост, настъпих на цигането лайното и на циганката фаса. Целият рейс смърди на пот, обаче на мангалите им е супер гот! Пристигам като разглобена в хотела. Я? Това да не е къщата на петела? Господи, в какъв кокошарник се натресох, за какво толкова пари незная внесох!!! Ох, отивам да видя нощния бар. Боже-е-е, какъв хангар! Нямате си на представа каква долнопробна кръчма, цялата смърди на пот и прокиснала бъчва! Разбирам някой турчин да ми намигва, а то нашенски циганин ме пощипва. Много препатих и много преживях, да се върна в къщи, слава Богу, доживях! Какво да правя, какво да кажа? Всички ще ми се подиграват, ако разкажа?       „ Мила, как мина екскурзията? Дали беше приятно? Къде да ходим през лятото, на мен и мъжа ми, още не ни е понятно!" Аз, разбира се, за да не се изложа, веднага имах какво да предложа: „ Препоръчвам ти горещо Джалма Пур и приказната им луксозна екскурзия в Истанбул!"

© Мими Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ти, Миме! Поне разбрах къде да не ходя!!!
  • Като не гледаш къде стъпваш, така ще е! Но не казваш дали спечели в бара някоя жълтичка! И явно не си пухкава където и колкото си трябва по вкуса на тамошните! Щом нито един не е засукал мустак срещу теб, а само нашенци...
  • Даааа,... има и такива екскурзии в природата...
  • Мими, вече ти казах моето мнение за някой от думите,
    но въпреки това на места разказа ти ме усмихна
    Най-вече с особено типичната ситуация на финала.

    Поздрав и усмивка.
Предложения
: ??:??