21.06.2023 г., 10:48 ч.

Екзекуция 

  Проза » Разкази, Фантастика и фентъзи
1673 3 6
4 мин за четене

 

 

  Лола разкопча гривната и я подаде на Върховния настойник на Двора на мъдреците.

Според инструкциите на ПС (просто смърт) й беше забранено да гледа в очите този, който прие записа на живота й в гривната. Въпреки това….

Имаше поправка: "Върховният настойник на Двора на мъдреците, по собствено желание, има право на контакт от 5-то ниво с лице, осъдено на смърт."

- Лола, искаш ли да прекарам  последните часове от вашия биологичен живот с теб? Можете да отидете на контакт от 5-то ниво.

- Благодаря ви, вашата мъдрост, но главата ме боли много и се страхувам да наруша вашето благополучие от нахлуването на моето концентрично униние..

 - Е, за последните седем изключително малки цикъла предложението ми остава в сила, но засега нека продължим с демонстрацията...“

Двама гвардейци тържествено пренесоха нейната гривна около арената под купола на Съдебната палата и я поставиха в залата извън разширяването на ритъма на живот.

  Скоро зазвуча лирата и всички присъстващи заеха подходящите за ритуала пози, като преместиха столовете в хоризонтална положение. Постепенно куполът се изпълни с малки фотокапсулиращи кристали и накрая се превърна в екран, на който се появи животът на Лола...

Ето едно силно бебе, току-що родено, получава статута на първата дъщеря на Лок и Гала, както и името Лола и нейната идентификационна гривна на крака. Всички негови параметри говорят за пълно съответствие с хармонията. Лола е красива. И така, в плавна последователност, всички нейни победи по пътя към съвършенството. И накрая, най-важната победа в нейната съдба е Lady Perfection! Тя е добре дошла от знаещите и мъдрите, външният й вид се препоръчва за гледане и дори за запаметяване.

Лола е на 17 години. Тя записва състезания с антигравитационни коли в „Дневника на най-удивителните” и... прави безброй копия от празника на победителя – Васел.

Той, поемайки Карапакса на Завоевателя от ръцете на Лола, има подигравателно снизходителен външен вид

… Те разменят достъп веднага след церемонията. После – безкрайното щастие от общуването. Пръстите им сякаш винаги са преплетени. Влюбените говорят толкова тихо, че само като се прегърнат могат да се чуят... .

Лола е в червено, Васел е почти винаги в черно - затова всички около тях ги наричат ​​с една дума - МАК! „Мак почиваше на плажа, МАК откри празника, МАК призна вечната си любов - годежът се състоя ...“ ... Булчинската й рокля е точно биокопие на орхидея,

Лола се тревожи: „Васел никога не е закъснявал. Какво се случи?" Роклята й с орхидеи увяхва пред очите на обърканите гости... И тогава се случи най-тъжното - новата светлинна и звукова кола на Васел се сблъска с вертикален високоскоростен робот рикша, движещ се настрани, и Васел загина. Пурпурна кръв залива черното му наметало, сякаш самата Лола се е притисна цялото си тяло към него за последен път – МАК…

Куполът забавя демонстрацията: ВНИМАНИЕ ДОКАЗАТЕЛСТВО ЗА ВИНА: Лола докосва малък куб от сгъстен азот - знаещият обявява смъртта, Лола е поставена в хиперсинтезна камера под налягане ... за пет години.

- Демонстрацията свърши! Моля, всички, станете. Прощална церемония? - Управителят се обръща въпросително към Лола.

- Искам да се сбогувам сега и само с тези, които са тук.

 Последната дума на Лола, която е осъдена на смърт за грях, наказуем със смърт.

 

- Скъпи смъртни! Първо се извинявам, че се опитвам да прекъсна Божието провидение. Вината е моя, защото не научих, че нямам право да не живея. Моля моите близки да простят и да изтърпят причинената им болка, защото аз самата не можах да преодолея и да се примиря. Благодаря на знаещите хора, които спасиха тялото на безсмъртната ми душа от вечния ад за среща с Васел. Благодаря на палача за бъдещата работа с мен.

 

...Лола реши да прекара последния си час у дома съвсем сама. Нейната оранжерия, която роднините държаха пет години, миришеше на аромат. Водата в басейна искряше подканващо. Лола искаше с цялото си тяло да запомни меката, хладна среда на водата. Отначало тя плува бавно, несигурно в продължение на няколко ярда, но скоро но скоро пакостите на младостта я завладява и тя се гмурка, после скача върху люспите на вълните, после в лудата си наслада разпръсква водни бисери във всички посоки от себе си , от нейния луд възторг! Тогава, сякаш идваща на себе си, Лола излиза от басейна и слага ръка на достъп до главния съдия.

   ...Остава последната част от последния свръхмалък цикъл.

 - Вашата мъдрост!

 - Ти си пред мен, Лола.

- На 17 ли съм или на 23?

- Хм..? 17…

- Създател и бумеранг?

- Правилно е.

- A 23 - мистерия и закон? Самоубийството – смъртен грях? Дори за любов?

 - Да.

– Сбогом, смъртен. Kазвам ти – животът е прекрасен!

... В същото време лазерният лъч докосва Лола и тя изчезва.

© Сенилга Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

Гузен негонен бяга »

5 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Блакгодарю, Дени! Очень рада Вашей оценке и Вашему голосу!
  • Много ми хареса! Аз също давам глас и ти пожелавам успех!
  • Благодарю, Младен, от всего сердца! Я от конкурса до конкурса сдаю єкзамен по болгарскому языку.
  • Виктория, рада Вашему визиту, спасибо за поддержку. Она меня вдохновляет.
  • Много интересен разказ. Давам глас. Успех в конкурса, Сенилга!
  • Давам глас и ти желая успех, Сенилга!
Предложения
: ??:??