4.11.2011 г., 12:00 ч.

Ела! 

  Проза » Други
697 0 2
1 мин за четене

Ела! Открехвам ти вратичката към моето сърце. Нали загуби ключа сред нощните си скитания, а после и бравата разби , за да нахълташ в него и да бъдеш всичко, за което тупти. Ела, да видиш каква тъмница е, каква бездна от заключени мечти. Ела отново да докоснеш чувствата, прашясали от неизползване. Не е нужно да разбиваш всичко, пускам те, върви и сам разруши ме до основи. 

Съблекох душата си, мили. Показах ти себе си във всяка светлинка. Съблекох и себе си, за да знаеш, че ти си ми света. Но омръзна ми вече, любов. Уморих се да ти се раздавам. Уморих се с една и съща фалшива усмивка пред огледалото да заставам. Уморих се да бъда тази, която ти е само нужна нощем да прегърнеш, да запалиш и сутрин да съм човек нищо незначещ. Уморих се да чувам, че само истинската любов така обича. Силно, безрезервно, когато няма за какво. По дяволите. Не искам вече да обичам! Боли ме от това. Макар, че сърцето ми диша шепнейки твоето име. Макар, че очите ти са огледален блясък на непознат човек, като стъкленици начупени, кафеви, ала толкоз студени.

Ела! Нека всичко да свърши. Доубий ми душата, като си започнал. И нека падне бездихайна, и нека падне мъртва, някой ден аз пак ще я съживя. Ела! Нека това е края! Смажи любовта ми към теб. Счупи я в земята, щом отдавна се опитваш. И нека се разпилее, и нека нищо не остане, някой ден ще си я върна. Някой ден ще заобичам всичко, освен теб!

Уморих се да чакам и ти така да заобичаш. Да се надявам, че можеш да се промениш. Понякога нещата не стават, макар, че много, много борба и време пропилях. Уморих се да вярвам, че днес ще си по-добър от вчера. Че ще ме прегърнеш и ще ми разкриеш света. Уморих се да бъда само постеля на твоята страст и плътска любов.

Ела! Пускам те и всичко разбий! Като обезумял начупи ме цялата. Не искам да те обичам. Нека това е края! Някой ден, много скоро, ще се изправя, а края ще ми донесе едно ново начало.

© Лилия Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Не някой ден, още днес се изправи на крака и започни НОВОТО начало! Поздрави! Харесах!
  • Много е тягостно !Пожелавам ти да влееш нова,жизнена енергия, с която да се обновиш, възродиш и преоткриеш себе си и някой друг...!Искрено...от Мили!
Предложения
: ??:??