1.01.2020 г., 8:48 ч.

Епилог 

  Проза » Други
536 0 0
5 мин за четене

(Из проект за книга)

 

Някой може ли да каже кога е излязла от печат за първи път „Под игото“? Някой да си спомня на какво са посветили своите дела народните будители и как са ги възприемали? Не е ли на това робите да се събудят и да започнат да се борят за своята свобода и своето човешко бъдеще? Защо не искаме самите ние да решаваме в България вместо да ни командва световен полицай, стремящ се да заграби всички природни богатства на нашата планета чрез налагане на къввави войни и зле прикрити убийства навсякъде по света? Защо да позволим бъдещето на родината на Ботев, Левски и Ванче Михайлов да зависи и да се определя от подкупените ромски гласове по време на избори  и от криминалния затворник от българската наркомафия в Панкрац, отдавна известен и все още неосъден за налагане на корупция „Ало, Ваньо“. Нещо повече – този пример вече се следва успешно от негов министър „Ало, Банов съм“...? Прокуратурата успешно и много дълбоко е заспала, сънувайки следващите си доходоносни постове.

Опомнете се, българи, разбудете се! Нима сте съгласни с утвърдилото се фашистко-тоталитарно управление, при което слугуващи  хора от органите на реда да ни подслушват противозаконно и посевместно? Нима не си спомняте, че един от тези хора, при разкриване на този факт, светкавично напусна личния си празник в своя дом и изхвърча, като попарен, до използвания автомобил за да повреди паметта в подслушвателната техника в него и по този примитивен начин да заличи следите от това подслушване? Но отново нищо не последва за това престъпление от послушната дълбокозаспала съдебна власт. Нима не си спомняте и за мафиотското откраднаве на прословутия бележник на Филип.Златанов, в който този наивен и глупав послушко бе записвал кого от неугодните на Борисов и неговото управление хора да рекетират и как, след което кому следва да докладва за стореното. Кой би повярвал, че е случайно неговото изнасяне от държавната инстаниция от специално подбран графолог, който също съвсем невинно го оставя в колата си и я зарязва да  си свърши нещо лично? Та това е документ свързан категорично със сигурността на страната и който би предизвикал смяната на корумпираното управление на ГЕРБ. Неговата експертиза и неговото съхранение са изисквали специални помещения със строго ограничен достъп!

Мои уважавани читатели, Спомнете си колко проекти със значителни ползи за бъдещето на родината ни бяха провалени от управлението на Борисов в угода на своите презокеански господари с едничката цел да получи защита и да не бъде даден под съд за своето криминално минало в наркосредите на Балканите.  Защото този прекрасен ученик на Тодор Живков не е чувал и едва ли би проумял любовта към интересите на България в думите на един цар „Винаги с Германия, никога срещу Русия!“ И този чар се е разхождал спокойно и ловувал в горите, За разлика от Борисов, кайто се страхува да се разхожда без охрана.

Хора, нима сте забравили фашистките нощни полицейски арести на русофили в угода на същите тези свои нови господари? Тяхната вина бе единствено, че обичат България и Русия и желаят културните ни връзке да крепнат през тези странно политизарани времена. Не постъпвайте като интелектуални запъртъци и употребявани памперси в името на Борисовите  мафиотско-партийни цели! Препрочитайте „Фашизмът“ на Желю Желев и „Репортаж, писан с примка на шията“ от Юлиус Фучек. Не е излишно да прочетете и „Простакът“ от великия Радой Ралин.

И ако наистина съм успял да разбудя мисълта у повече хора, тогава надигнете се и да изхвърлим чрез улични протести по примера на редица демократични европейски страни или избори отвсякъде управленска измет, която ви приема за „лош мат”рял“ и ви лъжат открито в очите толкова години! И заради които в страните с утвърден морал, категорично чужд на българската мафия, в обществените отношения постоянно ни се подиграват! Докато не стане късно и не започнат отново да пристигат вашиге деца в цинкови ковчези от далечни страни. Слугуването на държава, желаеща да завладее всичките богатства на планетата и да подчини на тази своя политика всички държави с всякакви средства, рано или късно ще доведе до този печален факт.

Българи, разбудете се и вдигнете глави, горди със своята история! Защитавайте своите език и вековната българска култура по всякакъв начин! Нека да ви служат за пример Светите братя Кирил и Методи, Свети Паисий Хилендарски родолюбците от Възраждането ни!

И най-важното - спомнете си колко болка трябва да е изпитвал Великият Апостол на свободата за да напише в своето бележниче краткото „Народе!...“ Този факт, вложеното чувство в тази дума от Васил Левски никой не се решаваше и днес не се осмелява да обсъжда!!! Никой от от т.н. литературни критици от Освобождението ни от турско робство чак но днес!!! Дори винаги са избягвали да го споменават!!! Защо ли??? Замислете се какво е прозрял в българския народ Великият Левски и такива ли ще продължаваме да бъдем? Не е ли именно тази ни черта на характера основната причина нашите деца днес да бягат надалеч от родината си, в която вече от години се утвърди типично фашистко-тоталитарен начин на корупционно управление?

Хора, разбудете си и надигнете глас, показвайки на другите народи, че сте патриоти с достойнство и истински морал!

Вероятно много от вас  ще се удивят и, поклащайки глава, ще се запитат защо съм написал тези неща. Много просто! Няколко пъти разговарях със Смъртта и се разделяхме приятелски. Зная, че все пак ще приема нейната покана да остана  завинаги при нея. И затова искам да го сторя с чиста съвест.

 

PS. Аз вярвам, че животът не е нито добър, нито лош. Той е само подробен и колкото повече подробности забелязваме в него, толкова по-богата е нашата душевност и по-пълноценно ще живеем. Дори по-често и ще се забавляваме. Преди години в една източна страна ме отведоха пред едно едничко цвете в бяла ваза с чисти класически силует поставена в ъгъла на празна стая. На въпроса ми защо няма нищо друго в стаята или поне още цветя, ми отговориха:

-  Нима, ако добавим други вещи или още цветя, нашето внимание няма да се отклони от природната очарование в това цвете? Всичко, което е пред теб, не е ли достатъчно да проумеем красотата на живота и природата около нас?

Запомних този урок за цял живот!

Читатели мои, бъдете себе си за да сте щастливи!

 

 

© Вили Тодоров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??