23.07.2015 г., 23:11 ч.

Еротичен глад 

  Проза » Еротична
1430 1 0

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

1 мин за четене

Ти стоиш права. Аз те целувам продължително по устните. Спускам се бавно по дългата ти шия. След това обсипвам с целувки раменете. Вдъхвам дълбоко мускусния аромат на тялото ти. Нежно лизвам едно след друго заострените зърна на гърдите ти. При допира те се втвърдяват до краен предел. Захапвам лекичко лявото зърно, след което го облизвам и засмуквам нежно, докато разтривам дясното между пръстите си. Така около минута. Краката ти се подгъват от сладостна премала, полагам те на леглото внимателно като крехко цвете. Надвесвам се над тебе и продължавам да галя щръкналите зърна, потупвайки ги леко с пръсти като пърхаща пеперуда. В един момент, неочакван за теб, започвам да издърпвам двете зърна, като да изтеглям от тях локум. Поемаш дъх на пресекулки. Когато издаваш дълбок гърлен стон, сменям движението. Подхващам с длани гърдите, които се разливат и ги изпълват със своята тежест. След това преминавам с език през средата на корема ти. При допира на пъпа, коремът ти потрепва и се стяга силно. Галя набъбналите срамни устни. Усещам топлата им влага. Докосвам нежно стегнатия клитор. Започвам да го бръскам с пръст, както се свири с перце на китара. Ти дишаш учестено. Допирам с пръст на другата си ръка анусчето. То пулсира ритмично. Тогава вкарвам пръста си във горещото мокро влагалище. Напипвам точката, която се намира точно зад клитора. Раздвижвам пръстите вляво, вдясно, нагоре и надолу. Повтарям движението, докато усетя учестеното пулсиране на ануса и едва забележимия пулс на влагалището. Дълбоко от теб се изтръгва стон. Тялото ти се разтърсва силно… Очаквай продължение.

© Марин Енев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??