19.09.2020 г., 23:31 ч.

Есента... 

  Проза » Други
354 2 3
1 мин за четене

И ето – есента отново идва. Приласкава ме с топлите си наситени нюанси. А аз поглеждам лекичко назад, за да си припомня всичко, на което ме научи този сезон. Усмихвам се. Не съм човекът, който бях. Няма и да бъда. Усещам промяната в себе си. Светулката, която ще ме изведе на моя път, макар в началото да е обрасъл с тръни. 

 

Есента… Сезонът, който без да иска даде повече, отколкото ми взе. Сезонът, с който споделих уюта на тишината си.

 

Сълзите ми - капчиците дъжд, които пречистваха въздуха. Думите ми - хилядите пожълтели листа, които летяха без посока… 

 

Сезонът на мъглите, в който за първи път усетих топлинка.

 

Лежа върху облаците. Танцувам под дъждовете. Пея мюзикъли с ветровете. И обичам… 

 

Преминах през толкова мрак, за да открия светлината в себе си. Защото само след поройните дъждове, поникват красиви цветя. 

 

Есента – сезонът, в който се загубих, за да се открия. 

 

 

Най-големият урок в живота ми, който ме научи да обичам истински...
/този път себе си/

© Есенен блян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много красота и духовен живот, който прави тия, които носят тъгата и меланхолията в себе си по-възвишени и силни!
  • Благодаря ти, Ади!
    Отговора оставям на въображението на лирическия герой...
  • А дали...
    Прекрасна... както винаги!
Предложения
: ??:??