3.04.2024 г., 21:50 ч.  

Етикети 

  Проза » Хумористична
62 1 0
1 мин за четене

   С приближаването на изборите зачестиха въпроси като" Лява или дясна партия е "Аванти". В програмата тя е обявена като лява партия, десен джоб, но това са само етикети. Знаете каке у нас. Ако не знаете влезте в кухната си. Насреша ви има стъкленица с красив надпис"Брашно" Всъщност държите там захарта. Отворете шкафчето, Голямата бутилка с надпис "Швепс" съдържа ракия а бурканът с красиво нарисувани домати - компот. Така е и с партии институци и служби. Има етикет дирекция за борба с организираната престъпност а всъщност вътре има... компот. Етикета не е нищо повече от ЕГН. Съществуват Християн -демоктатични или Християн-либерални партии, което и компот нее ! Прилича на дамаджаната за пожертвования на djonnn, където членовете на партията отливат пръст два от питието си. Тази смес се нарича коктейл"Брюксел" и се пие умерено с мезета. В моята младост борбата за разведряване се водеше с коктейл            " Хелзинки" ( Уиски с водка, сухо). Някои борци така се ревностно се бореха, че ги изнасяхме на еъце до линейката и до края на живота си носеха тиранти да не им падат панталоните.

Така че партията ни се намира от центъра вляво две преки, после вдясно и продължаваш в задънената улица. Там е централата, там заседаваме. Ако нямате бюджет за заседания, ще ви отсипят от даренията.Освен да реже ламарина при уриниране, сместа има свойството да приключи с всякакви колебания. Да ние ще спечелим.! Авантаджии печелим всички избори последните тридесетина години, независимо от буквите на етикета. Все ще изкомбинираме някоя неизползвана комбинация М БСП М СДСНДСВ И ПР. Важното е да не влизаме в коалиции. То е като в дамаджаната освен пожертвования , някой да е пикнал!

    PS. Дамаджана е дошло при нас от френски през турски. Ще рече дама жон ( Млада жена). Вероятно с кринолин. Прочие УРА за младата дама!

© Слав Коруба Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??