8.10.2017 г., 11:16 ч.

Евентуално възможни новини 

  Проза » Хумористична
507 0 0
4 мин за четене

НОВИНИ

Геронтологическа

Екип от ревизори – геронтолози от съответната служба, откри в град В. най-стария българин, който е и най-възрастния човек в света. В резултат на сложни и отговорни проучвания на капитала, имотите, колите, банковите сметки от една страна и на заплатите, от друга страна, на митничаря Ю.Я., учените доказали, че той е истинско чудо на природата. След съпоставяне на официалните му доходи и имущество, те са убедени, че пред тях е човек, живял най-малко 474 години на една заплата…

 

Стоматологическа

Фирма „Златен зъб” е открила средство против кариеса – непробиваема железобетонна челюст, тежаща само дванадесет килограма…

 

Психиатрична

Сложен проблем е изникнал пред психиатрите от специализираната клиника в гр. Д. Докараният при тях пациент А.Б.В. страдал от така наречения ”Синдром на щастието” и от двадесет и шест години си повтарял в унес: „Колко е хубав светът, колко добре живеят българите, колко щастлив съм аз!”. Доктор Пейчо Какинпейчев открил нов метод за лечение и вече бил готов за връщане на болния към реалността. Пред психиатрите обаче, остава проблемът – да лекуват ли човека или да го оставят щастлив да си живее живота?

 

Биологическа

След двадесет годишни проучвания и опити биолозите от НИИЗБВД /Научно изследователски институт за българите в демокрацията/ установили, че поставен и при най-кучешки условия, българинът оцелява. Отрицателен резултат обаче, дала втората група опити. При тях учените установили, че и куче може да умре от инфаркт. За целта е необходимо само да бъде поставено при човешки условия в България…

 

Футболна

Известният български футболист П.В. Сакатски е престанал да излиза на резервната скамейка на елитния западноевропейски отбор „Бонжур”.

Два месеца след началото на тамошното първенство той е получил травма – натъртена от седене тазобедрена област. Жалко, феновете на отбора го обичат, а и треньорът разчиташе, че той ще поседи на скамейката до него до края на сезона, ще помогне психологически на отбора си и в евротурнирите.

 

Грижи за малцинствата

В столицата е открит първият клуб за нормални хора. „Рискувам, но трябва да се грижим за малцинствата“ – каза управителят му, прегръщайки приятеля си…

 

Икономическа

С решение ХУ-12345 компетентните органи са взели необходимите мерки за засилване охраната на границите и недопускане внос на наркотични вещества от чужбина. Целта е защита на местните производители и вносители.

 

Спорт

Боксовата среща Иванов – Петров не се е състояла, защото и двамата не са преминали фейс-контрола.

 

По пътя

Вчера синът на министър Х се ударил в ъгъла на музея. Полицията е установила, че музеят е пресякъл неправилно и в алкохолно опиянение…

 

Инвестиционна

Неочаквано забогателият фермер Пешо сподели: „Аз мислех, че е бурен, обаче след месец инвестицията се възвърна с голяма печалба“.

 

Анкета

В дискотека „Атланта” беше проведена поредната социологическа анкета. На въпроса „Какво правите след 24 часа?”, 90% от тийнейджърите отговорили: „Да!”…

 

Тост

Става Пешо и вдига поредния тост. Именякът и гостите гледат с очакване:

- Един млад човек с добро сърце - т.е. интериор, се влюбил в едно красиво момиче – т.е. с хубав екстериор. Отишъл при баща ѝ, поискал ръката на девойката. А онзи го погледнал и казал: „Никога!” Да пием за тези, които всякога…

 

Театрален живот

Поради съкращения сред актьорите, местният куклен театър ще представи „Снежанка и трите джуджета“…

 

Любовна реклама

Скъпи жени, вие имате криви крака, суха кожа, плоска гръдна обиколка? Всичко хубаво във вас може да се върне, ако му подарите бутилка истинско уиски!

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??