25.02.2007 г., 21:16 ч.

Феромони 

  Проза
1226 0 8
1 мин за четене

                                     ФЕРОМОНИ

 

  Добре, че чета вестници, иначе като нищо щях да се разведа. Щото все си мислех, че жена ми е лека - ама не на килограми! Но сега разбрах, че тя не е виновна, дето мъжете й се лепят като мухи на мед, а някакви си химически частици - феромони, са на дъното на  „магнитния” феномен. Оказа се, че въпросните феромони всеки си ги носи, но моята явно има повечко от тях. А аз като не знаех, все й крещях да не се черви и парфюмира толкова, да не върти очи, защото си виках - те, мъжете, по миризмата, по миризмата...

  Оказа се обаче, че на всичкото отгоре, пустите феромони даже нямали и миризма! А най-гадното е, че много трудно могат да бъдат уловени. Тъй че, ще си върви жена ми, около нея ще се разнасят  „позивните” на феромоните, а аз няма да мога да я засека. Абе, не на мен тия! Няма да спра да я дебна и само да я хвана как изпраща феромони на някой мъж, така ще я засека в десетката, че ще спре да ги отделя за години напред. Какво нещо са учените! Ако не можех да чета, от простотия щях да се разведа... Заради някакви химически частици щях да си натиря жената!

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??