7.11.2021 г., 16:37 ч.  

 Фрагменти 3 (" Език мой...") 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
748 0 4
Произведение от няколко части « към първа част
1 мин за четене


***

  Новини по радиото: " Сръбският министър Краищник се срещна днес с турския министър Ментише..."

                                    
***

  Излиза мъжът на пазар и жена му му заръчва да купи гъби. Той се прибира и й носи пакет гъби за миене на чинии. Жената:

– Абе, мъжо, аз ти казах гъби за готвене, не за миене!

Мъжът:

– Ти ми каза " гъби". Донесох ли ти гъби - донесох ти! Точка!...

 
***
  Преди години се уговорихме с приятелка да ходим на плаж. Срещата беше на спирката на Болницата. Само, че и до двете най-близки болници до плажа има автобусни спирки. При което в уговорения час аз отивам да чакам на едната спирка, приятелката ми - съответно, на другата... После по телефона и двете се смяхме, разбрали за недоразумението.
                                                                          

 ***

  Ученик чете текст на глас от учебника по литература в час. Вместо " Презвитер Козма" той прочита " Презерватив Козма"...следват бурен смях, подсвирквания и аплодисменти в залата...


***

  Навремето, в гимназията, като правехме първите си стъпки в рисуването с маслени бои, преподавателите ни бяха дали съответните указания: как да си опъваме платната на вътрешните рамки, как трябва да се приготви туткаления разтвор, каква е рецептата за грунд и т.н. Имаше и обяснения за приготвянето на фирнис за разреждане на боите по време на работа. Той се прави от терпентин и медицинска дъвка( мастикс). При което една съученичка  го направи с няколко дъвки за балончета...

» следваща част...

© Радослава Антонова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ви, приятели!
  • Аа, знам за кои спирки на кои болници говориш. Трябваше да се уговорите: “ще те чакам на спасителен пост 27” примерно, което е някъде на края на Стария плаж. ако още номерират постовете де. 😊👍
  • 😅 особено приятно е човек да си спомня забавни случки, с времето всички притеснения и страхове се забравят и остават само умилението и веселата страна!
Предложения
: ??:??