3.06.2023 г., 19:39 ч.

Гласуваш за крава, получаваш бик 

  Проза » Хумористична
376 2 16


- Е, не се ядосвай! - казват политиците -  То е почти същото!
Да, ама не! Дядо ми е разправял, че едно време в училище е имало дисциплина научен комунизъм. И учителката им казала:
- Ученици! Не разсъждавайте! Има кой да разсъждава!
- Кой? - попитали всички.
- Партията! - отвърнала тя. И била съвсем сериозна.
- Ха! - провикнал се дядо ми - Партията ли ще ми избира гадже?!
- Не става въпрос за това! Вие сте млади, неопитни и неориентирани. Партията е мъдра, тя ни ръководи!
.............
Колко е мъдра партията се видя. Колко са мъдри партиите, на всички вече е ясно. Сега ми набиват в главата, че трябва да съм евроатлантичен джендър. Така е правилно. Няма значение, какво мисля. Ленчето и Кирчо, Габриел и Денков, Асенчо и бате Бойко, ще ни отведат в светлото бъдеще. Това е ясно. Няма смисъл да разсъждавам.

© Георги Стоянов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много може да се каже по темата. Съвсем обикновените хора, съвсем безкористно и наивно, наистина са вярвали в светлото бъдеще. Но излиза, че просто са били лъгани и манипулирани от политиците, както и сега. Политиците ни вкарват в кризи, после благородно ни спасяват, за да ни вкарат пак и ни разиграват, като маймунки. Такава е играта. Целта е, да ни държат в някакво калъпче, да ни разделят, да се мразим, за да има екшън и да не си задаваме много въпроси. Аз не съм русофил, но не съм и русофоб. Не съм украинофил, не съм и украинофоб. Но съм българофил, защото тук съм роден и тук живея, сред вас и с вас, обичам си Родината и народа, и не искам, да ми натрапват "ценности" отвън. Независимо, дали са от САЩ, Европа или Африка. Циркът с изборите и правителството на спасението е очеваден. Мога да мисля. На политиците не им пука за България и българите. Това е положението.
  • Тъжната истина!Едно време ни преподаваха "Марксизъм- Ленинизъм" или " Научен комунизъм" не си спомням точно.Но разпалено ни убеждаваха, че живеем в по- висш обществен строй и "Комунизъма" ни чака зад ъгъла-благоденствие безкрай.Сега пътуваме наволя,но държавата ни е гнусно блато.
  • То добре, чи засега само в главите ни го набиват по темата, а не на друго място...
    Поздравявам те.
  • Българското сафари е най-сафари: глиганите сами слизат сред народа!
  • Чудесно! Скоро гледах клипче за него. Ще сме само ти, аз и котките.
  • Там почти няма хора, затова го наричат така. Навремето е било рибарски остров, но после риболовът замрял и го изоставили. Сега се ползва за котешка колония, заедно с още десетина такива дребни островчета. 😂
  • Вземи ме на острова, Акеми! Не ме оставяй в ръцете на българските политици!😭
  • Пожелавам ти да ги посетиш, Пепи. Аз следващата седмица ще ходя до котешкия остров Аошима да нагледам мъркащите. 😸
  • Обещават сафари в Африка, а те пращат в свинеферма. Ходи ви се на екскурзийка ли?! Не може! Ще трябват хора за жълтите павета.
  • Едно сафари в Африка за мен, моля! Или гласуваш за лъв, получаваш хиена 😉
  • Ам'бика не е ли крава...
    И на Хавай 05 е хубаво, ама плува ми се из Тайландско море, в момента по-топло е там
  • залагам на Хаваите заради Стийв Макгарет и колегите му
  • Малдивите са силно надценени,но Хаваите стават. Аз препоръчвам Аруба, Саба или някой от островите Нанджи в Китай.
  • Има само една малка подробност. Те мислят, мислят, а ние им плащаме сметката.
  • Пуф-паф... щат, обаче им се чупят влаковете нещо! Аз и на Малдивите или Хаваите съм съгласна, че е по-близо

    пп
    а прадядо ти разказвал ли ти е дали в петък са давали турска тв?
  • То сега партии бол, всичките вместо нас мислят и народът вече с дисоциативно разстройство.
Предложения
: ??:??