10.07.2013 г., 23:08 ч.

Гласът 

  Проза » Еротична
1788 1 22
3 мин за четене
      (Разказ в две части, съвместна продукция на eliboto и suleimo)

         Всяка прилика с действителни лица и събития е случайна!
                                             І  част от eliboto

 

Дарина се събуди с усещането, че днес ще се случи нещо хубаво. Протегна се под завивките и докато сънят се отцеждаше по дългите ù мигли, тя си припомни всичко случило се през последните дни.
Тя беше от провинцията и беше дошла да дири късмета си в големия град. Истината е, че в родното ù място работа почти не можеше да се намери. Дарина завърши гимназия с отлични оценки и се надяваше, че идвайки в Столицата ще се устрои някъде като секретарка, докато завърши университета. Мечтата ù беше да се занимава с писане, отдаваше ù се. Не беше знойна красавица, но знаеше, че притежава чар и неведнъж беше карала мъжете да се обръщат след нея, когато се движеше по улицата.
Нае си малка квартира близо до университета и започна усилено да търси работа, такава, която да не пречи на следването ù.  Един ден, докато пазаруваше, срещна своя позната, която ù подшушна на ушенце за една доходна и подходяща работа, която нямаше да я натоварва и да пречи на учението ù – момиче на розов телефон. Реши да не се бави повече и веднага се свърза с агента по телефона. Повикаха я на прослушване и я одобриха. Дадоха ù указания как да говори с клиентите,  как да задържа вниманието им по-дълго време, какво е позволено и какво е абсолютно забранено в работа ù. Например, нямаше право да разпитва клиентите си за лични неща, нямаше право да завързва познанства и връзки с тях и още много други неща от съображение за сигурност. Предложиха ù да си избере подходящо име и тя избра да се казва Карла.
Първите ù разговори бяха малко напрегнати, но много бързо навлезе в работата. Имаше красив изказ благодарение на литературата и бързо печелеше постоянни клиенти. Гласът ù беше нежен и с онези леко дрезгави нотки, които побъркваха мъжете. Докато разговаряше с клиентите си, се опитваше да познае по гласа какъв е мъжът от другата страна на линията. На всеки един глас отговаряше някакъв примерен образ.
Преди четири дни се случи нещо, което я разтърси из основи. Работата в понеделник вечер обикновено е малко и тя си беше взела лекциите от последните дни като се мъчеше да навакса с ученето. И тогава телефонът иззвъня…
Тя вдигна слушалката и с обработен нисък тембър изрече:
- Здравей, Голямо момче! Какво те води насам в този късен час? Аз съм Карла. Какво искаш да направя за теб, бейби?
И тогава за първи път го чу. Имаше невероятен глас. Ласкав, нежен и същевременно властен. И онова френско „р”,  когато произнесе името ù.
- Карла, хубаво име! Здравей, красавице! Съгласна ли си да си поиграем днес? Искам те, скъпа!
За няколко секунди тя остана без дъх. Четири изречения, четири букви „р” в тях - преминаха през нея като токов удар. Зърната на гърдите ù настръхнаха все едно докоснати от силна мъжка длан. Той буквално я облада с гласа си. Моментално си го представи – едър, корав самец, с големи силни ръце, с тъмни очи, в които гори жар,  с плътни устни и незнайно защо с бръсната глава…

                                       Следва продължение ІІ част от SULEIMO...


П. П. Благодаря на Eliboto, че ми разреши да публикувам от мое име дуетната ни творба!

© Дани Сулакова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря от името на Eliboto!
  • Има нещо много красиво в текста - светлината. Топла, истинска. Поздрав!
  • ПОД ПРИКРИТИЕ

    Затегнете колана момичета,
    приведете метлите в изправност...
    Дайте тема на злите езичета,
    направете го ей тъй, спонтанно...
    Накривете си острите шапки
    лъснете до блясък ботуша...
    Начервете си устните сладки,
    който не ще, да не слуша...
    Запалете цигара кокетно,
    кръстосайте сочни бедра,
    прицелете в някой дискретно,
    излейте порок със ведра...
    Събличайте с поглед мъжете
    пофлиртувайте, знаете как,
    а после на място сложете
    всеки дръзнал за близост глупак...
    Потанцувайте, имате нужда,
    обърнете две три питиета...
    После кафе за събуждане
    и нови петна в досието...
    Тази нощ сте агент под прикритие,
    за малко на крачка в страни..
    Преровете за нови открития,
    утре пак ще сте кротки жени...
    Превърнете нощта във стихия,
    дайте воля на всички желания,
    направете страха на пихтия,
    успех и без оправдания...

    Villy_g
  • Хубава жена с хубава усмивка Сис
  • Наваксвай Петя! При нас е горещо, та чак пари
  • Какви емоции съм пропуснала покрай смяната на работата.
  • Хахаха, Вал хайде прехвърли се на другата глава, другата част имах в предвид де. Ама как прозвуча само
  • Привет Рада, Боян! Продължението лети към всички вас.
  • С нетърпение очаквам продължението!
  • Дани,Ели, палави момичета!Я да видим какви сте ги забъркали!
  • Donkooooo, Виктор, момчета бяхте многословни, но ви разбрах от раз
  • Интересно!
  • Браво. Очакваме продължението.
  • Ех, че нетърпеливи хора бре. По късна доба ще светна в червено.
  • suleimo, стига си се канила, мятай червената точка и качвай!
  • Чакам!
  • По-добре леден коктейл и един мъж наблизо дръж Наде, че туй дето ще пламне, с водичка се не гаси.
    От сега ме хваща срам
  • Тук градусите са височки, чакам ІІ част. Ще си приготвя студена водичка за охлаждането!
  • Привет Бо, добре си ми дошъл на гости
    Септ., Дани, Естрея да вдигнем градуса момичета.
    Всъщност това го писахме посред зима. Така се бяхме вдъхновили, че за малко да изпушим. Не бъдете много строги с нас. Ние само си се забавляваме. Две жени на ръба на еротична криза
  • Ейййй... докато прочета продължението кво ли не ще си представям.... Чакам!!!!!!!
  • Су, пожелавам успех на новата исторррия! Интересно започва дуетното изпълнение!
Предложения
: ??:??