23.10.2020 г., 19:27 ч.  

Голямата лъжа за пачките 

  Проза » Рецензии, анализи, критически статии
538 7 9
2 мин за четене

Цялата добре организирана атака срещу правителството, срещу ГЕРБ и срещу премиера, вероятно плод на външна централа, се базира на кадрите с пачки и  кюлчета в чекмеджето на ББ. Така бяха настроени хиляди българи буквално да намразят до смърт собствения си премиер и то само за един миг. Затова резонен е въпросът, дали това е истина или е опашата лъжа. Да започнем с това, че прословутото чекмедже се намира в държавна резиденция. Всеки средностатистически българин, който не е аутист, отлично знае, че такива държавни сгради се подслушват, наблюдават се с явни, а също и с добре скрити камери, изобщо тотално се шпионират. Премиерът, който е бил охрана на Тато, отлично знае за тази отколешна практика. Да не говорим, че той беше и главен секретар на МВР и в качеството на такъв е запознат с всички процедури на регламентирано и  нерегламентирано събиране на информация по указания начин. В добавка беше кмет на столицата, а също и дълги години премиер. Изключено е да си мислим, че той е тотален балък и не e чул нищо за тези текущи практики. Аз ни най-малко не се съмнявам, че г-н Борисов разполага с много по-големи финансови средства от средния български гражданин. Но се съмнявам, след направеното от мен по-горе разяснение, че той би дръзнал да държи огромни суми и кюлчета злато в отвореното чекмедже на една резиденция. От направения от мен анализ следва, че по всяка вероятност това е една добре скалъпена лъжа. В полза на това мое твърдение е и още едно обстоятелство. Същият този премиер е обвинен също, че е купил луксозна вила на предполагаема своя млада любовница, от която уж имал незаконно дете. Да допуснем, че това обвинение е вярно. Но досега то не можа да бъде доказано. Уж е разследвано от испанската прокуратура и от кого ли още не, но категоричен резултат засега няма. Излиза, че ББ е съумял много добре да укрие от професионалното око на следствените органи всички улики водещи към него. Следователно той очевидно умее да действа безкрайно предпазливо. Как така от една страна - в случаят с чекмеджето, същият този Бойко е толкова безрасъден, а от друга страна скрива толкова добре следите на деянието си, в случая с вилата във Валенсия. Стигаме до очевидно противоречие или до хипотезата, че ББ страда от раздвоение на личността. Но такова засега не е обективирано от медицинските власти.

Мисля, че всеки, който прочете и проследи нишката на разсъжденията ми, ще разбере, че премиерът Бойко Борисов е жертва на очевидна ювелирна акция на нечии агентурни служби. Впрочем същите тези служби вероятно стоят и зад протестите - режисирайки ги и субсидирайки ги пряко или индиректно.

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мисля, че снимките са фалшиви, но телефонните разговори са автентични. Следващият министър-председател ще има едно на ум.
  • ' Америка на американците ! ' рече Тръмп. Когато видите някой, който на думи и дела има за мото ' България на българите ! ' - гласувайте за него. От външни влияния не можем да избягаме, но, както е казал Васил Божков – ' и най-силният олигарх е по-слаб и от най-слабата държава ' . Не се втренчвайте в етикетите русофоби - русофили и тъй нататък, те са предназначени за поддържане на говорилнята
  • Хубаво е, Младен, че поставяш въпроса за сугестията като способ за въздействието на компроматите, както и отказа на хората да се позовават на елементарната логика, преди да се поддадат на компроматите. Не съм адвокат на Борисов и правителството, но в сегашната ситуация: санитарна и политическа ни се налага да мислим повече и по-задълбочено. Към изложените факти, бих искала да добавя, че Борисов беше охрана и на царя, че като главен секретар на МВР получи награда от Европол, също почетен медал от Френската полиция и още много други.Когато стана главен секретар на МВР със сигурност вече имал добро благосъстояние от охранителната дейност и школата по карате, та не е бил за мислене, но той се отказа от заплатата си и я даряваше за благотворителност. Не си спомням за друг подобен отказ...Е, този човек ли ще остави кюлчетата, банкнотите и пищова на шкафче в държавната резиденция? Андерсен има една приказка за една лъжа,на която повярвало цялото царство.
  • Съгласна съм с теб, Пламен! Трябва промяна! Но това, което се задава не е някой нов, " в час с времето", както ни се иска. Това е реставрация на гадния комунизъм, скрил русофилското си лице под маската на борец за демокрация, гладен за европрйските фондове, както казва Мариана.
    Защо сме толкова безпаметни?! Младите не знаят.Но ние, дето сме го живяли и ги познаваме "новите лица и новите ни спасители", ние не трябва да мълчим!
    И Бойко не е добрия избор, но кой е по-добрият?!
  • Тука се е завихрила политическа дискусия. Аз не съм политически запалянко, но знам едно. Вредно е за едно управление да се задържа дълго. Трябва да има ротация, да дойде някой друг, когото да псуваме. Герб се задържаха прекаленно дълго. Това е вредно и за тях и за обществото. Аз лично нямам предпочитания към никоя партия. Гласувам според интереса на семейството и дребния бизнес, който управлявам. Гласувах за първото правителство на Борисов с ентусиазъм. Гласувах за второто колебливо. Ваздържах се от гласуване при третото. Сега мисля, че е време да изкарат един два мандата в почивка, че да стъпят малко на земята. Много грешки и скандали се натрупаха. Безброй са. И въобще не става въпрос за пачки и записи. Изоставаме драматично като държава. Моите уважения към харизмата на Бойко Борисов. И аз бях се потдал. Но трябва вече някой друг да дойде на неговото място. Някой дето е в час с времето и може да ползва поне смартфон без чужда помощ.
  • Триглавата ламя в лицето на КГБ, БСП, ДПС се надига и нищо добро не ни очаква, ако с безразличието си и позволим да се изправи.
  • Времето ще покаже, но по пътеката на догадките едва ли ще стигнем до истината.
    Истината е, че това правителство нагази в Авгиевите обори и реши да ги почисти!
    Естествено е да засегне много олигарси и милионери на Прехода, който те самите си изградиха.
    Освен това двете крила на Партията-идеолози и "крупни " финансисти,кредитни приватизатори от една страна и членове на силовите структури (групировки) от противната страна излязоха в пряка конфронтация за парите на ЕС,които връзват нашия бюджет.
    На ГЕРБ ги дават, на БСП не,защото те не могат да контролират кадрите си да не крадат.
    Останалото е цирк!
    Всичко опира до средствата отпускани до 2027 година от Европейския съюз.
  • "Мисля, че всеки, който прочете и проследи нишката на разсъжденията ми, ще разбере, че премиерът Бойко Борисов е жертва на очевидна ювелирна акция на нечии агентурни служби. Впрочем същите тези служби вероятно стоят и зад протестите - режисирайки ги и субсидирайки ги пряко или индиректно".
    Абсолютно съм съгласна с теб! И още нещо ...Единствената необсадена и неомлетена с яйца и простотии сграда е "Позитано" 20...Защо ли!?
  • Нищо скрито не остава в този свят и след време всеки фалш излиза на яве. Някой много бързат, а идват избори и там без фалшификации ще се реши.Друг е въпроса ,че малък шанс имат общо взето всички.Защото всички съгрешиха!
Предложения
: ??:??