7.01.2008 г., 12:34 ч.

Грамофонни плочи 

  Проза
1125 0 8
1 мин за четене
 

  Имам  необяснимата склонност да намирам грамофонни плочи в разни градинки.

  Първия път, когато това ми се случи, беше когато за трети път (втория път ме нападнаха кучета) отидох в градинката, където за последен път пуших трева. Бях с една моя приятелка, болеше ме корема, защото преди това бях на изпит, който се проведе в аула без банки и през цялото време писах свита и прегърбена, а дънките ми стягаха, защото бях качила два килограма. След няколко дни плочата я водихме на Метрополис със Свен Вет, който не дойде, но нещо не й понесе мястото, сигурно защото беше "Мелодия". Водихме я и на купона преди това. След две бири разправях на един приятел, че съм искала да подаря целия свят на хората, които го заслужават, а той ме посъветва да им подаря половината луна, а другата да запазя  за себе си. От партито нямам никакви спомени, освен когато танцувах със затворени очи и зверски ми се пушеше, а когато ги отворих, пред мен стоеше някакво момче, което държеше незапалена цигара и ме беше чакало да си отворя очите, за да ми я подаде. Преди да успея да му благодаря, той внезапно се поклони и изчезна в тълпата. Не знам дали  това има нещо общо с плочата.

  Втория път намерих четири плочи наведнъж върху една пейка. И за няма и една година успях да се забъркам с четирима мъже, еднакво различни и еднакво несериозни,  вследствие на което аз самата станах безразлична  и по-сериозна. Абе, като цяло се промених, те си останаха същите, само пейката  я махнаха по някое време.

 

© Мария Василева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "...Безпризорен грамофон е бил забелязан да се размотава около градинката с плочите до метрото. Предупреждаваме гражданите да внимават, защото може да е опасен - забелязан е да привлачва пейки в ъглите посреднощ..." из комюнике на Министерство на органите
    Наистина оригинална и неочквана проза - аплаузи!!!
    P.S.Definicion negatio est
  • Божкеее,аз те чакам в стихчетатаАз,че съм на 32(а след 4месеца)и на 33г.още ми се ходи на Метрополис,а голямата ми мечта е да отида на някой стрийт парад или love парадите в БерлинА за тревата-и на интелигентните им се ще да опитат от всичко понякогаВсичко си е до време!Поздрави,Мимка!
  • Хахаха...случват се такива работи...
    Добре, че махнаха пейката...Опазил ме Бог, някой от тия да ми стане съпруг!
    Поздрави, Маги!!
  • А, знаеш ли Мария, че аз навремето
    забравих чанта с любими плочи на моето
    гадже на една пейка...тя още си стои там,
    а пък той ми стана мъж , та чак до сега....
    ама още помни как му пропилях плочите...истина ти казвам...
    с обич за теб, така си беше...
  • Спокс. С такава майка се подразбира, че е умно момиче и сама ще се отврати. Но просто трябва сама да стигне до този извод. Младите хора сега са на принципа "око да види, ръка да пипне"..което донякъде е добре, защото ако човек е склонен да преминава граници, най-добре да го прави, докато е млад...После преминаванията стават фатални..
  • ОК- успокоих се. Дано и моята прекипи и се успокои.
  • Ей, Бина, както съм написала по-горе "последният път, когато пуших трева"... Напълно съм съгласна с теб. Наркотиците нищо не ти дават, но аз обичам да експериментирам. Мога от личен опит да кажа, че наркотиците и то тези, с естествен произход единствено отварят сетивата и изострят интуицията. Номерът след това е, ако ти е допаднало състоянието, сам да се научиш да се чувстваш така. Лично на мен ми допадна само промяната в начина, по който възприемаш света, когато си напушен. Всъщност не пуша от 3 години. По Метрополиси също вече не ходя. Някога (около 2000г.) в България наистина имаше сцена за качествена електронна музика. В момента добро парти може да се получи веднъж на три месеца, но за него няма да се чуе нищо в медиите. Ох, прекалих с това словоизлияние... Сигурно звуча като някаква самонадеяна глупачка..
  • Мила Мария, какво ви става с тия треви.Голямата ми дъщеря също ходи на Метрополис, и ми обяснява, че там всички са дрогирани- и било в реда на нещата. Нещо не проумявам. Ти си определено един интелигентен човек /разбирам го от това което си публикувала/- дай ми някакво смислено обяснение - Защо? По добра дрога от естествената химия на тялото няма. Любов, трепети, искреност и да не ти изброявам, че сигурно ти заприличах на динозавър.
Предложения
: ??:??