11.12.2021 г., 7:24 ч.

Хайде, време е, Любов 

  Проза
251 0 6
1 мин за четене

Казват медитацията е съзнателен сън, а сънят несъзнателна медитация. За мен сънят е нова възможност преодоляваща земните невъзможности. Обичам момента, в който ангелите вземат уморените ми дневни криле и вместо тях яхвам бялото облаче - превозното средство из вечните светли полета. Обичам момента на пълното и всеотдайно отпускане  и усещането за безвремие. И точно тогава идваш Ти - прекрасната бяла Светлина със сини отблясъци. Полагаш неоновата си главица на рамото ми, а с неоновите си бедра заключваш моето бедро и така споени отлитаме. Отлитаме високо, високо. Летим над морета и океани, над гори и над поляни. Летим си и се спираме  Там, на най-високите скали, с най-синьото небе. Там - където нявга било е дъното на океана. Там - където преди милион лета е бил трона на Нептун. Там винаги е утро. Полягаме на скала споена от милиони черупки на океански обитатели. Скала - акумулирала енергията на милион и едно слънца (с теб). Обожавам те Светлина! Обожавам заедно да дишаме от първите сини молекули кислород и да се реем из първите кристално сини води на първия океан. Обожавам с теб Светлина да попиваме от тази най, най-първа Енергия... и така до три рано сутринта... Хайде... време е,  Любов!

 

© Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • О Пеппппиии , това е осъзната медитация на обичане ..самолетите - прехващачи го умеят само! Усмиииииих! Катя, казват , че трябва да обичаме ближният си , както обичаме себе си нали ?! Та и аз за това съм егоист (обичам се) за да ми пълноценно всяко обичане! Искрена усмивка за теб!
  • Това в медитация ли го писа или сън описа?
    😍
  • Миг, не си само ти. Всички сме егоисти, но трудно си го признаваме.😉😊
  • Привет момичета! Половината от земният ни живот минава в сън , голяма загуба на време е ако не обичаме и и в съня нали?! Такива са мислите и мечтите един мъж - егоист! Усмих !
  • Любовта е опиат. Единственото лекарство е още и още любов.
    Много романтично. 💕
  • Еее, поне не ти се налага да броиш, да огладнееш и да капитулираш пред хладилника , а така и спомени имаш .. Романтично.
Предложения
: ??:??