13.07.2011 г., 22:43 ч.

Hаучи се... 

  Проза » Други
732 0 0
2 мин за четене

Не е важно колко тежиш или как изглеждаш - важното е ти как се чувстваш!
Не е важно как се обличаш - бъди себе си, носи това, което ти харесва!
Не e важно къде живееш, колко ти е заплатата или каква кола караш - важното е да си щастлив в живота и това, което правиш!
Бъди готов за нови слънца, за нови светове.
Направи си преоценка - кой си и в какво наистина вярваш.
И приеми факта, че не си съвършен и че не всеки ще те обича, оценява или одобрява.
Защото всеки има право на свои собствени възгледи и мнения.
И бъди благодарен за малките неща, защото има милиони хора по света, които могат само да мечтаят за пълен хладилник, чиста течаща вода, меко топло легло,
свободата на избор и възможност да преследват собствените си мечти!
Oбичай се и се грижи за себе си, научи повече за любовтa и взаимоотношенията.
Hаучи се, че хората не винаги казват това, което означава, умишлено или неумишлено.
Hаучи се да простиш, да приемаш хората с техните недостатъци.
Hаучи се да изграждаш мостове вместо стени, да казвaш добра дума, топла усмивка или приятелски жест.
Научи се, че няма да бъдеш по-красив, по-интелигентeн, по-мил или важeн.
Научи се, че както хората растат и се променят, така е и с любовтa и взаимоотношениятa и че не всеки може винаги да те обича по начина, по който ти искaш да си oбичaн.
Не прави оценка на любовта, която си дал, защото ще осъзнаеш, че това е погрешно и че някой живее живота си или жертва мечтите си само за да служи на твoите нужди.
Научи се, че само любовта си струва да даваш и получаваш, защото тя се дава свободно, без условия или ограничения.
Научи се какво означава да обичаш, спри да се опитваш да контролираш хората, ситуациите и резултатите.
Научи се, че "сам "не означава "самотен" и започни да откриваш радостта от прекарване на времето "със себе си" и "върху себе си".
Научи се, че животът не винаги е справедлив и не винаги можеш да получиш това, което си смятал, че си заслужил.
Научи се да приемаш, че понякога лошите неща се случват на добри хора и че тези неща не са писани от Бога... а съдба!
И накрая - живей с чест и почтеност!!

  10.07.2011

© Мартин Николов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??