23.02.2023 г., 23:28 ч.  

Хем тъй, хем инак! 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
630 3 2

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

1 мин за четене

Ей, бате, бат, Пандю, ти знайш ли, чъ Пако Рабан починал. Пако Рабан, тоя пък кой беше...? Рабан, Рабан, римува ми се нещо с еван. Анджак де, щом го няма, значи е наеван. И то завинаги. Сакън, бат Пандю, недей така - за мъртвия или добро, или нищо. Не се престаравай, Валерий. И без Рабан, че минем. То сега до някакъв Рабан ли ни е. Ти не видиш ли, че китаецо и руснако си доближиха мъдете и в америчкия се прицелват. ЧакАха го да стане троен ass, ама он не рачи, та сега с иранскию на три ката, че му го...отпраскат! Ама, бат Пандю, нали тоз - БайДЪуей, пардон Бай Дън, дойде да стегне редиците на транссексуалните у Европата, че те да изпаднат в транс. А изпаднаха ли, Валерий? То аз изпаднах, бат Пандю, та за них кво остава. Валерий, ти да не си се оперирал? Ма честно ми кажи, момчето ми. Ами честно, бат Пандю, аз от дете мечтаех да стана транс, но тогава други бяха времената. И за кво да ставаш? Щот мерака е двоен, бат Пандю. Хем го искаш кат жена, хем кат мъж.

 

https://www.youtube.com/watch?v=85oEUVqgefU

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??