4.04.2010 г., 17:05 ч.

Има едно наакано яйце, да го слагам ли? - част 1 

  Проза » Хумористична
873 0 4
5 мин за четене

Има едно наакано яйце, да го слагам ли? - част 1

… или 10 задължителни стъпки, преди да пристъпите към боядисване на яйцата.

Подготовка за празниците – това време на годината, което децата обожават, а възрастните се надяват да мине по-бързо. Дали ще става дума за боядисване на яйца или украсяване на елхата – разлика няма.

След като баба ми почина, нямаше кой и трябваше аз да се заема с тази нелека задача. Бях на 13. Бях перфекционист. Съм отегчен.

Тази година отказах да имам каквото и да е участие в процеса. Като изключим факта, че се вживявам в ролята на супервайзер, но 10-годишният ми опит в сферата си казва думата. И навикът.

Въпреки желанието ми всичко да е перфектно, успях да огранича въвличането си. Оставих го на двете си по-малки сестри. „Каквото стане – стане“ - си казах. И то стана. И яйцата се получиха, но не това имам предвид.

Минали години се нервирах до крайна степен при боядисването. Оказа се, че отстрани всичко е много комично. Или трагично? Няма значение, но щях да умра от смях. След кратко обобщение на събитията се стигна до тук:

… 10 задължителни стъпки, преди да пристъпите към боядисване на яйцата.

(1) Купете козунак от другия край на града. Защото е мек. Защото ухае приятно. Защото е с 10 стотинки по-евтин.

(2) Потърсете добро скривалище на козунака. Междувременно обяснете на всички присъстващи, че сте го носили от другия край на града и няма да позволите на никого да яде до утре. Заплашете ги с нещо.

(3) Сложете яйцата да се варят.

(4) Изхвърлете ги след несполучливия опит и потърсете рецепта за варене на яйца в интернет. Когато я намерите – скарайте се на монитора „кажете ми нещо, което не знам!“ и изключете ядосано страницата.

(5) Сложете яйцата в подходящ съд, сипете вода и ги сложете на котлона.

(6) След 15 минути чудене, защо не се варят яйцата, пуснете котлона.

(7) Отворете сайта отново и проверете колко време да ги варите. Пак напсувайте монитора.

(8) Почнете да спорите с някого на тема „Има ли господ?“. Кажете му, че, щом е атеист, няма да яде яйца.

(9) Изхвърлете преварените яйца, покрещете малко и започнете отначало. Този път стойте непрекъснато до тях и се сопвайте на всеки, който ви заговори с думите „Остави ме на мира, зает/а съм“

(10) След успешното им сваряване, споменете колко сте добри в това и със самодоволство ги сложете на масата.

… продължава със „10 задължителни стъпки, докато боядисвате яйцата“

© Ааас Ааас Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??