6.04.2010 г., 14:40 ч.

Има едно наакано яйце, да го слагам ли? – част 2 

  Проза » Хумористична
773 0 6
5 мин за четене

Браво! Справихте се успешно със задачата „Да сварим яйцата“Лесната част. Не предстои – беше.

След целия труд, който положихте, имате нужда от заслужена почивка. Излезте на кафе.

Разкажете на приятелите си за стореното. С гордост. Дайте съвети на неопитните. Чудесно, а сега се приберете.

За жалост, никой не е свършил останалото и остава въпроса – „Ами сега накъде?“

…10 задължителни стъпки, докато боядисвате яйцата

(1) Излезте пак и купете боя…

(2) Сега се върнете и този път вземете боя за ЯЙЦА! Повечко, за всеки случай.

(3) За да извадите по-лено ампулите/хапчетата с боя, срежете опаковката на няколко части (в зависимост от производителя).

(4) Опитайте се да сглобите обратно опаковката, с цел да прочете упътването на гърба ù.

(5) След като приключите със стъпка 4, изсипете съдържанието на боята в бурканче с вода.

(6) Всеки отделен цвят в различно бурканче! Нищо, вземете резервните.

(7) Сложете яйцата в бурканите.

(8) Не трябваше да ги белите… стъпка 7, този път с обелките.

(9) Приключихте с първото яйце? Сега му се порадвайте 5-6 минути. Можете да използвате умалителни като „бебе“, „миличко“ и други. Това обаче няма да промени факта, че е бледо-розово, не червено.

(10) Повторете стъпка 9 с останалите яйца. Щом приключите, не пропускайте да ги проброите. След това се скарайте с останалите, чии са най-сполучливи. Следвайте примерния диалог:

X – Това го боядисах аз!

Y – Ама аз го полирах, пък!

X – Няма значение, мое си е!

Y – Майката не е тази, която го ражда, а тази, която се грижи за него!!!

Очаквайте да „кацне“ някоя кокошка на прозореца и да ви обясни разни неща за живота. Кокошките не можели да летят? Добре де, ще ползва асансьора…

След 7 часа вече имате 12 боядисани яйца и голяма кочина. Заявете, че сте уморен/а и поискайте някой друг да почисти…

Честито!

Вие успешно завършихте ускорения великденски курс.

© Ааас Ааас Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Привет и на теб Ивон, благодаря
  • Петя, благодаря и на теб
  • Беше ми занимателно и с двете части!
    Благодаря!
  • Виолета, благодаря за коментара
    Радвам се, че ти хареса, ако не си прочела първата част, можеш да я видиш в профила ми - поне на мен повече ми харесва.
    Колкото до боядисването - вече съм вдигнал ръце, от малък се занимавам с това и да беше забавно, но ключовата дума в това изречение е "беше". Когато правиш нещо по-навик, то бързо омръзва. Може би след години, когато имам деца, забавлението ще се върне. Ако до тогава държавата ми позволи да имам дете с някой, който обичам.
  • Хареса ми написаното, прачетох го с лекота и с усмивка.
    И аз отскоро имам успех при варенето на яйцата, от 30 само 10 пукнати...Но пък играчката при боядисването е забавна, особено ако решиш и да рисуваш яйцата.Догодина опитай!Поздрави!
Предложения
: ??:??