Браво! Справихте се успешно със задачата „Да сварим яйцата“. Лесната част. Не предстои – беше.
След целия труд, който положихте, имате нужда от заслужена почивка. Излезте на кафе.
Разкажете на приятелите си за стореното. С гордост. Дайте съвети на неопитните. Чудесно, а сега се приберете.
За жалост, никой не е свършил останалото и остава въпроса – „Ами сега накъде?“
…10 задължителни стъпки, докато боядисвате яйцата
(1) Излезте пак и купете боя…
(2) Сега се върнете и този път вземете боя за ЯЙЦА! Повечко, за всеки случай.
(3) За да извадите по-лено ампулите/хапчетата с боя, срежете опаковката на няколко части (в зависимост от производителя).
(4) Опитайте се да сглобите обратно опаковката, с цел да прочете упътването на гърба ù.
(5) След като приключите със стъпка 4, изсипете съдържанието на боята в бурканче с вода.
(6) Всеки отделен цвят в различно бурканче! Нищо, вземете резервните.
(7) Сложете яйцата в бурканите.
(8) Не трябваше да ги белите… стъпка 7, този път с обелките.
(9) Приключихте с първото яйце? Сега му се порадвайте 5-6 минути. Можете да използвате умалителни като „бебе“, „миличко“ и други. Това обаче няма да промени факта, че е бледо-розово, не червено.
(10) Повторете стъпка 9 с останалите яйца. Щом приключите, не пропускайте да ги проброите. След това се скарайте с останалите, чии са най-сполучливи. Следвайте примерния диалог:
X – Това го боядисах аз!
Y – Ама аз го полирах, пък!
X – Няма значение, мое си е!
Y – Майката не е тази, която го ражда, а тази, която се грижи за него!!!
Очаквайте да „кацне“ някоя кокошка на прозореца и да ви обясни разни неща за живота. Кокошките не можели да летят? Добре де, ще ползва асансьора…
След 7 часа вече имате 12 боядисани яйца и голяма кочина. Заявете, че сте уморен/а и поискайте някой друг да почисти…
Честито!
Вие успешно завършихте ускорения великденски курс.
© Ааас Ааас All rights reserved.