18.01.2009 г., 23:03 ч.

Има хора... и хора 

  Проза » Писма
1270 0 8
1 мин за четене

                    Има хора, които се боят да вземат това, което искат. Има хора, които не могат да приемат, че съдбата може да ги удари през ръцете и да им отнеме мечтите. Затова те ги пазят някъде дълбоко в съзнанието си с мисълта, че може би някога, някой, по незнайно каква причина ще им даде всичко просто така, защото са били добри хорица...

   Има хора... и хора. Ти си от втория тип, от онези борбените. Не се поколеба да разплачеш двама или трима, дори окото ти не мигна, когато остави зад гърба си толкова приятелства, малки сбъднати мечти и усмивки... Прекланям се пред борбеността ти. Браво.

    А сега стоиш сама в твоята стая, загасила си даже и лампата. Дори твоята голяма мечта не успява да стопли сърцето ти. Дори не разбра как, докато търсеше щастието си, всъщност го загуби... Но кой съм аз, за да ти казвам да оцениш малките жестове, а не големите обещания, да поглеждаш назад, преди да отминеш напред, да не вярваш на въздушните кули, а на малките колибки... защото не знаеш какво те чака в тях?

Прегърни голямата си постигната мечта и и се помоли да избърше сълзите ти, защото хората не вярват в разкаянието, не са нежни принцеси и благородни принцове... Има хора и хора.

Виждам сълзите ти, малка моя. Може би този път си разбрала приказката, защото беше за твоя сметка.

© Алекс Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Личи си, че е написано с много чувство Браво
  • "...мечтите. Затова те ги пазят някъде дълбоко в съзнанието си с мисълта, че може би някога, някой, по незнайно каква причина ще им даде всичко просто така, защото са били добри хорица..."

    и очаквах да развиеш тази теза... а ти се ограниичи до окомплектоване и самизмисляне на "парче философия" с която по малко да те боли при скъсване нещо от сорта на - "ааа, казах ти че и ти ще ревеш!" ... и кво?

    и е пълно с клишета - хора и хора ... принцове и принцеси ... малките жестове големите обещания и тн. и тн.
  • Ами какво е твоето състояние сега?
  • "А сега стоиш сама в твоята стая, загасила си даже и лампата" - от тука все едно пишеш за мен.
  • супер.. 6
  • Понякога се получават и такива съвпадения на чувства,явно до някъде си влизаме в настроенията broken_dream
  • много ми хареса
  • Ми приказката ми хареса до някъде.Напълно съм съгласна с теб с теорията,че трябва да ценим малките жестове,а не големите обещания,никога не съм вярвала на обещания в същност. Тук следва Bon Jovi-I`ll Be There For You.mp3 Докато го четох в началото имах чувството,че е писано за мен,но само в началото,после нещата се разминават с моята действителност...А така ли е наистина и как може човек,който не ме познава да пише нещо за мен да речем?
Предложения
: ??:??